[QUOTE="...";30346427]Tuohan kuulosti ihan juuri siltä.
Aloittaja on menettänyt sen alkuhuuman kiihkeän rakkauden tunteen ja kaipaa sitä. Tavallinen arki ei riitä, koska naiset ovat oppineet ajattelemaan, että rakkauden tulee olla kaiken täyttävää hurmaa, eikä sitä arkista läheisyyttä. Ja valtaosalle ihmisistä käy näin pitkässä suhteessa. Valtaosa myös ihastuu toiseen pitkän suhteen aikana. Se ei tarkoita sitä, etteikö sitä rakkautta voisi uudelleen löytää siihen kumppaniinsa.[/QUOTE]
Nyt olet väärässä. Alkuhuuma on pitkässä suhteessamme kaikonnut ja aikoja sitten. Meillä on pitkä suhde takana. Koko tuon ajan, alkuhuuman jälkeenkin, olen tuntenut rakkautta miestäni kohtaan. En kaiken täyttävää hurmaa, vaan juurikin tuota arkista läheisyyttä. On ollut hyvä olla toisen kanssa ja sellainen perustunne on ollut olemassa.
Tuo tunne on kuitenkin nyt kadonnut. En ole sitä koskaan ennen kadottanut, vaikka ongelmiakin on matkan varrella ollut. Nyt pelkään etten voi enää sitä tunnetta löytää.
Mitä rehellisyyteen tulee, niin mieheni tietää jonkin verran asioista. Olen kertonut tunteideni olevan kadoksissa. Olen kertonut että olen todella hämmennyksissä itseni kanssa tällä hetkellä. Olen jopa kertonut ihastuksesta, jonka kanssa en ole enää missään tekemisissä. Olen jättänyt kertomatta miten voimakkaita tunteeni on tuota toista miestä kohtaan ja myös että ikävöin häntä edelleen aivan älyttömästi. En ole myöskään kertonut tämänhetkisestä tilanteesta. Että en vaan löydä niitä tunteita uudelleen.
Tämä on todella vaikeaa. En haluaisi satuttaa miestäni. Hän on hyvä mies.