Jatka tätä lausetta: "Tekisin enemmän lapsia JOS..."

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
...tämän kesäkuussa syntyvän jälkeen seuraava tärppäisi nopeasti. Esikoisen ja tämän mahassa olevan ikäeroksi tulee vähän alle 5 vuotta ja toisen yrittäminen alettiin heti, kun synnytyksen jälkeen vaan hommiin kyettiin :D Että jos kolmatta ei ala näkyä melko pian, niin nää oli sit tässä..
 
Tekisin enemmän lapsia, kaksi lisää, kaksi on jo, jos...

... raskaana oleminen olisi minulle edes siedettävää
... jos joku voisi luvata, ettei vauvoilla ole koliikkia :D
... ja jos joku voisi luvata, ettei vauvat synny kotiin ja että synnytyksessä ei käy mitään
... jos isommat asunnot (että jokaisella olisi oma huone) olisivat halvempia/minä ja mies paremmin palkattuja

(Tuohon ihan viimeiseen nyt voi itse vaikuttaa mutta en siltikään tee enempää lapsia).
 
"emäntä"
Jos minulla olisi

-ammatti
-työvuosia takana
-sellainen mies, joka voisi lapsia saada (ja joka olisi se oikea)
-koti toisessa kaupungissa, täällä en ole koskaan viihtynyt... Ammattitutkinnon saatuani vaihdamme asuinpaikkaamme pienempään kaupunkiin.
 
"pia"
No toinen on jo tilauksessa, mutta jos siitä suuremmasta määrästä puhutaan... Laittaisin lauseen muotoon: TEEN enemmän lapsia jos mies suostuu ja jos parisuhteessa menee hommat hyvin. YH:na ei talous kestäisi kahta enempää, mutta yhdessä miehen kanssa voisin hankkia aika monta lasta. Haluan kuitenkin joka lapsen välissä varmuuden siitä, että meillä menee hyvin ja me rakastamme toisiamme. Ja haluamme muutakin toisiltamme kuin yhteisiä lapsia.
 

Yhteistyössä