Jatka tätä lausetta: "Tekisin enemmän lapsia JOS..."

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"JJJ"
Jos saisin takuun että saisin raskausaikana apua välillä kotitöihin ja silloin tällöin lapset hoitoon pariksi tunniksi että saisin levätä ne pahimmat väsyt (meillä 3 lasta kolmessa vuodessa --->kaikki ruusuiset harhakuvat raskaudesta karissut todella tehokkaasti) ja jos voisin olla varma että rahat tulisivat riittämään mm auton vaihtoon (nyt vielä juuri ja juuri mahdutaan normi farmariin...)
 
"vieras"
Jos miehellä olisi parempipalkkainen vakityö ja meillä edes joitakin sukulaisia tukiverkkona. Mutta kun kumpaakaan ei ole niin lapsiluku on täynnä (2). Nyt alkaa jo olla helpompaa kun lapset kasvaa, näillä resursseilla en lähtisi enää uuteen vauva-aikaan.
 
"Yh-äiti"
jos olisi isä.

Mutta kun ei ole ja siihen taitaa olla mun tyytyminen. Itkettää kun tuntuu, että kaikki muut saavat lapsia. Itsellä yksi lapsi, mutta lisää haluaisin edes yhden.
 
qwas
[QUOTE="vieras";27797174]Miten tuo lause jatkuu sinun kohdallasi?[/QUOTE]

... ei tarvitsisi itse olla raskaana ja joku pystyisi 100% varmuudella lupamaan, että vauva ei olisi koliikkinen/allerginen ja nukkuisi yönsä hyvin.
 
viiras
...meillä olisi seksiä, jotta voitaisiin edes aloittaa yrittäminen. Mies kuulemma haluaa lapsen, muttei kait vielä tiedä ettei niitä haikara tuo.
Tunteet taas niin herkillä, huomenna ovulaatiopäivä ja tämäKIN kierto menee harakoille. Olen kertonut, koska ovulaatio on, ollut kertomatta ettei tulisi paineita, mutta mies huomaa sen minusta kyllä ja silloin muna vetäytyy kuoreensa visusti... Paskapuhetta, että nainen on ovulaation aikana miehen mielestä haluttava!!!
Kiitos, kun sain purkautua.
 
"ninni"
...jos saisin jostain niin paljon rahaa, että olisi varaa ostaa isompi talo ja auto, sekä hoitaa lapset kotona, niin kauan kuin tuntuisi hyvältä. Pikaseen laskettuna semmonen 100000€ saattaisi ton mahdollistaa. :D

...jos mies vaihtaisi työpaikkaa ja olisi "normaalisti" kotona auttamassa lasten kanssa.

...jos mies haluaisi myös lisää lapsia.
 
"vieras"
...jos suostuisin laittamaan terveyteni ja oman hyvinvointini taas toissijaisiksi asioiksi, jos olisin varma että mielenterveyteni ja myös fyysinen terveyteni sen kestäisi, jos rahaa olisi enemmän, jos mies haluaisi, jos parisuhde olisi paremmalla mallilla, jos mies olisi lapsirakkaampi, jos minä en kaipaisi näin paljon omaa aikaa, jos olisi ylimääräinen huone kodissamme vielä yhdelle lapselle, jos en olisi niin väsynyt ja pahoinvoiva alkuraskaudesta, jos imettäminen ei olisi niin hankalaa, jos synnytys ei inhottaisi niin paljoa, jos minua ei haittaisi oma rupsahtamiseni sen myötä, jos aikaa olisi enemmän, jos kotityöt eivät lisääntyisi, jos matkustaminen ei vauvan kanssa olisi niin...vähemmän nautinnollista (haluan vihdoin matkustella!!), jos ikäeroa aiempiin lapsiin ei tulisi niin paljoa, jos olisin hieman nuorempi, jos isovanhemmat olisivat osallistuvamia ja olisi muutenkin enemmän tukiverkkoa, jos työn ja perheen yhteensovittaminen ei olisi näin pirun hankalaa!!!

Eli jep, ei tosiaan tule. Kaksi riittää vallan mainiosti! ;)
 

Yhteistyössä