Jarrusukkien teko kotona

Eli tietääkö kukaan mistä saa sitä sellaista kumimaista ainetta millä voi tehdä sukkiin jarrut itse? Kun meillä on paljon tuliteriä sukkia joissa ei ole jarruja ja ne eivät pääse käyttöön saakka jos en saa niihin laitettua jarruja koska poika on siinä iässä että koko ajan juostaan eikä malteta kävellä. Ja kun meillä kotona on vielä parketit niin eihän siinä hyvä heilu jos lentää takaraivolleen tai kasvoilleen. Eli olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa kys. aineen nimen =)!
 
vv
Suutareilta voi ostaa kumimaitoa (tai ainekset siihen) jolla voidaan tehdä kumipinta sukan tai tossun pohjaan. Itse olen ostanut askartelukaupasta kohotettavaa kangaväriä, jolla siis ensin piirretään ja sitten lämmöllä kohotetaan. Tuo kangasväri kynämäisenä on huomattavasti helpompi käyttää, varsinkin kun on kyse pienistä sukista tai tossuista joten sitä voin suositella.
 
"vieras"
Älä sitten laita liian paksua kerrosta tuota ainetta, sukista tulee käyttökelvottomat kun se on niin kovaa jalan alla etten ainakaan minä voi astua niillä sukilla.
 

Yhteistyössä