Ö
"ööö"
Vieras
[QUOTE="vieras";22059981]Missäpäin 8-v. on esiteini?[/QUOTE]
Yllättävän maalla. Ehkäpä ovat ottaneet Suon pojasta mallia.
Yllättävän maalla. Ehkäpä ovat ottaneet Suon pojasta mallia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidin pojalle 8v kaverisynttärit, hän sai kutsua 6 poikaa kutsuille. Ja annoin hänen itse valita kenet kutsuu. Suurin osa oli samalta luokalta.
Ensimmäinen poika kun tuli sisään niin heitti vaatteet sinne tänne ja ryntäs keittiöön kauhomaan tarjottavia pöydästä sekä avas jääkaapin oven.... Kourakaupalla sullo karkkia ja keksiä suuhun. Ja minä yritin siinä sanoa että ei niitä vielä saa ottaa. Silläaikaa tuli toinen vieras joka ryntäs myös keittiöön rosvoamaan parhaat päältä ja sen jälkeen ryntäs takapihalle sukat jalassa märälle nurmikolle ja takas sisälle (ovi oli raollaan että ilma vaihtuu).... Ja kun loput 4 saapu niin desipelit oli katossa... Ihan älytöntä riehumista ja kiljumista. Kaikki ilmapallot rikottiin tahallaan ja pöydässä riehuttiin niin että 2 mehumukia tippu lattialle : / Ja olohuoneesta tippu yksi kehystetty kuva josta meni lasi rikki....
Ei voinut muuta kuin kiljua että nyt rauhoitutte ja pistää poikia järjestykseen. Oli kyllä kamalan pitkät 2 tuntia :$ Onneksi mies sai edes jonkun järjestyksen mutta heti kun silmä vältti vieraat rupes painimaan ja hyppimään sohvien selkänojilta alas.... Ja eräs poika sitten söi kaiken päätteeksi poikamme saamat synttärikarkit... Loppuajaks laitoin piirretyn päälle kun ei lasten kanssa onnistunut tietovisat sun muut mitä oltiin suunniteltu ohjelmaksi...
Oma poika harmitteli jälkikäteen että kaverit riehu ja synttärit meni pilalle. Oma poikakin yritti synttäreillä sanoa ettei noin meillä saa tehdä kavereille...
Tiedänpä ensivuonna ketä ei ainakaan synttäreille kutsuta :ashamed: Minulle oli hirmu suuri järkytys noiden lasten käytöstavat! Ilkkuivat suoraan minullekkin kun yritin komentaa! Nyt pidän meidän kolmea omaa lasta oikein enkeleinä....
Alkuperäinen kirjoittaja en järkyttynyt ollenkaan..;22060110:Olen yläasteella keittiöllä töissä ja seuraan päivittäin lapsia ja niiden käytöstä ruokailutilanteessa...pienemmät osaavat vielä kiittää ja tervehtiä..mutta vanhimmat lapset,hitsi,ei mitään käytöstapoja..jemmaavat ruokaa päytäliinojen alle,pattereihin,haukkuvat ruokaa,kiroilevat ja astian palautuksessa heitellään astiat,miten sattuu..ruoat heitellään lattialle jne..lista aika pitkä..eli ei ainakaan helpota..moneen vuoteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22060120:pojan 7v-synttärit oli semmoiset,et yhteistuumin pojan kans jätetty viettämättä kaverisynttärit... Sankari kiusattiin itkuun asti,2 poikaa visko roskia yms. muuta alakerran pihalle,repi kukat. Mitään ei toteltu,mihinkään leikkeihin yms. ei alettu...kellosta katsoin ,et loppuisivat jo,kauheeta riehumista ja huutamista ja päivänsankari itkee... Sen jälkeen on synttärit ollu niin et 1-2 kaverin kans leffaan ja hampparille,thats it,poika ollut tyytyväinen. Aina on myös sit "sukulaissynttärit".
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22060120:pojan 7v-synttärit oli semmoiset,et yhteistuumin pojan kans jätetty viettämättä kaverisynttärit... Sankari kiusattiin itkuun asti,2 poikaa visko roskia yms. muuta alakerran pihalle,repi kukat. Mitään ei toteltu,mihinkään leikkeihin yms. ei alettu...kellosta katsoin ,et loppuisivat jo,kauheeta riehumista ja huutamista ja päivänsankari itkee... Sen jälkeen on synttärit ollu niin et 1-2 kaverin kans leffaan ja hampparille,thats it,poika ollut tyytyväinen. Aina on myös sit "sukulaissynttärit".
Alkuperäinen kirjoittaja OiNiitäAikoja...;22060079:Niinpä niin... Ne nykyajan lapset ovat tuollaisia villejä, joita riepotellaan missä sattuu ja jotka viettävät lapsuuttaan tarhassa, oman turvallisen kodin ulkopuolella. Ennenvanhaan oli meno paaaljon rauhallisempaa ja vanhemmat kasvattivat itse lapsensa. Kotona on normaalisti se rauhallisin kasvuympäristö. Ei lapset oikeasti tarvitse koko ajan muuttuvia tilanteita. Onko mikään yllätys, että ovat rauhattomia, kun siihen heidät on totutettu?
Alkuperäinen kirjoittaja en järkyttynyt ollenkaan..;22060110:Olen yläasteella keittiöllä töissä ja seuraan päivittäin lapsia ja niiden käytöstä ruokailutilanteessa...pienemmät osaavat vielä kiittää ja tervehtiä..mutta vanhimmat lapset,hitsi,ei mitään käytöstapoja..jemmaavat ruokaa päytäliinojen alle,pattereihin,haukkuvat ruokaa,kiroilevat ja astian palautuksessa heitellään astiat,miten sattuu..ruoat heitellään lattialle jne..lista aika pitkä..eli ei ainakaan helpota..moneen vuoteen![]()