Järkyttynyt prostituution vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkyttynyt nainen

Vieras
Olen järkyttynyt siitä, mitä kaikkea suomalaiset naiset ovat valmiita tekemään miehilleen ilmaiseksi, kun voisivat aivan hyvin saada suorituksistaan maksun!

Kuinkahan moni kiltti nainen ottaa mieheltään ilmaiseksi suihin, ostaa omasta pussistaan maksaen kalliita hepeniä näyttääkseen hyvältä, kuuntelee ja hoivaa miestään, laittaa hänelle jopa ruokaa! Pahimmassa tapauksessa muuttaa elämänsuunnitelmansa ja haaveensa saadakseen olla miehensä kanssa. Vain siksi että hänen miehensä sitten lähtee etsimään muita naisia ja pettää luottamuksen. Sen ainoan mitä suomalainen nainen useimmiten mieheltään haluaisi vastineeksi. rehellisyyden ja luottamuksen.

Mielestäni suomalaiset naiset parisuhteissaan vaativat mieheltä kuitenkin kohtuullisen vähän, ja mies ei edes sen vertaa kunnioita että pitäisi itsensä uskollisena.

Näin siis kannattaa jokaisen naisen harkita sisimmässään, onko tullut huijatuksi. Mies tekee pahasti. Hän valehtelee naiselle olevansa jotain, jonka takia nainen on valmis kuihtumaan miehen rinnalla.

Ottakaa naiset enemmän hintaa palveluksistanne!

Että onko tämän jutun kirjoittajan mies tehnyt jotain? Pettänyt yms...Minä ainakin teen noita mainistemiasi asioita ja ilomielin! =) Mutta minuapa haukutaankin lapselliseksi ja omituiseksi...Ja mieheltä saan kiitosta, monissa muodoissa... =)

Kyllä. Olin ennen kiltti miehelleni kuten pitääkin, mutta sitten mies tipautti päälleni pommin: ei puhunut totta.
Tähän minun olisi pitänyt aiemmin varautua. Ei koskaan kannata antaa antaa antaa, vaan pitää antaa saada antaa saada

Eli on katsottava että jokaisesta mukavasta asiasta jonka teet saat samanarvoisen teon takaisin, mutta jos mies tarvitsee paljon seksiä eikä hänelle riitä, eikä mies arvosta mitään muita asioita joita teet,niin voi alkaa pyytämään seksistä maksun.

En ymmärrä mitä jonkun alkuhuumassa olevan vastarakastuneen kannattaa tulla jeesustelemaan tällaisiin aloituksiin. Tule kertomaan viiden vuoden päästä onko edemä edelleen noin puhtaan vaaleanpunaista ja kiitteleekö mies kaikista panostuksistasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Leenalle:
En ymmärrä mitä jonkun alkuhuumassa olevan vastarakastuneen kannattaa tulla jeesustelemaan tällaisiin aloituksiin. Tule kertomaan viiden vuoden päästä onko edemä edelleen noin puhtaan vaaleanpunaista ja kiitteleekö mies kaikista panostuksistasi.

Siis tännekkö ei saa kommentoida, kuin ne joilla on pitkä parisuhde takana??? Aivan ihme hommaa...minkä minä sille mahdan, ettemme tavanneet mieheni kanssa kymmenen vuotta sitten!!! Hiljaako sitä pitäisi olla siihen saakka ja vaikka neuloa kiikkustuolissa...Oi kun sitä ei saa nettiinkään mennä keskustelupalstoille puhumaan.

Sinkkupalstoillekkaan en meinaa kelvata, minulla kun kuitenkin on se mies ja parisuhde...ja suhde se on tämäkin!

Joskus käy noin.Muttei mielestäni ole aivan oikein sekään että pitää laskea kaikki mitä hyvää toiselle tekee.Eivät ne kuitenkaan vaakakupissa aivan tasan mene.Vaikka suhteemme onkin tuore, tajuan sen verran että yhteistä hyvää tässä ollaan rakentamassa...ja että minä ainakin olen jo kotona saanut sellaisen perushyvän kasvatuksen johon kuuluu myös se toisen arvostaminen ja toiselle hyvän tekeminen.Olen myös oppinut että silloin itsekkin saa vastapalveluksia.Sitä en edes viitsi laskea kumpi niitä enemmän tekee.

Minkäpä sille sitten mahtaa jos toinen ei sitten ole kaiken sen arvoinen, elämä on....niinkuin joku viisas on sanonut.Eipähän ainakaan suhteemme kaadu siihen että mies voisi väittää etten ole ollut hyvä hänelle.

Oikeassa olet. Mutta joskus kannattaa naisenkin laskea varantonsa, ja miettiä tekeekö ilmaista työtä.
Orjatyöksi muuttuu monen naisen suhde vuosien varrella.
Jos mies vielä kusettaa ja elää kaksoiselämää, niin minusta on ihan oikein että sitten kun on kerran hyvät seksitaidot ja ihmissuhteista ei vian tule enää mitään, eikä edes halua miestä, niin ottaa vastaan sen satalappusen tai kaksikin tarjottaessa, eikä leiki mitään siveyden sipulia kun viattomuus on mennyttä.
Kun ihmitä on käytetty hyväksi jollain alueella, se voi tuoda itsetunnon takaisin kun kerrankin ottaa maksun korkojen kera.

siis tämä minun ohjeeni on niitä varten joilla ei ole hyvä parisuhde.
Ja joskus kannattaa miettiä ennenkuin uppoutuu rakentamaan miehen kanssa sitä hyvää.
Jos kääntäisikin tilanteen toisinpäin: minä rakennan itselleni elämää, ja teen työtä ansaitakseni sen. Otan maksun hyvästä työstä. Varsinkin jos huomaa olevansa sitä lajia, joka ei koskaan itse saa miehen kanssa esim. orgasmia, mutta jonka kanssa jokainen mies aina saa.
Silloin ei kannata ottaa turhia riskejä, ja alkaa aina uuden miehen kanssa antaen tälle ja jääden itse ilman: sitähän nimittäin ei etukäteen uuden miehen kanssa tiedä että jääkö ilman, ei tiedä ennenkuin kokeilee. Mutta mies tietää kokeilemattakin että lasti lentää, joten riski on naisen yksinään. Siksi on reilua että ensimmäisestä kerrasta mies pulittaisi noin 100-300 euroa, ja jos seksi alkaa toimia niin hyvin että nainenkin saa niin sitten voi alentaa hintaa, ja pikkuhiljaa lisätä naisen osuutta panostuksen määrässä esim. muuttaa yhteen mutta niin että mies edelleen vähän enemmän maksaa yhteisistä kuluista.
Koska miehelle keskimäärin naisesta on iloa ja hyötyä, mutta miehestä enemmän naiselle surua ja ahdistusta, sekä vaivaa.
On suhteita joissa tämä on toisinpäin, ja on myös miehiä joiden kannattaisi ottaa maksu naisilta. Mutta tässä nyt puhun vain sellaisesta asemasta jossa nainen antaa enemän kuin mies.

Tuota...Eikö kannattaisi lopettaa se parisuhde kokonaan, kuin alkaa tekemään siitä itselleen vakityöpaikkaa. Jos alat elämään parisuhteessa myyden seksiä miehellesi, tulet huomaamaan, että jonain päivänä joudut siitä itse maksamaan.

Vaikka ajattelenkin aika vapaasti (mielestäni)seksistä, niin minusta ei olisi tuohon...siis ottamaan seksistä maksun.

Jos minulle kävisi noin, että mies kusettaisi ja eläisi kaksoiselämää, minä varmaan masentuisin ja mätänisin kotiin. =( Menisi ainakinn hyvä tovi ennenkuin minusta olisi kohtaamaan maailmaa.Uutta miestä en tiedä uskaltaisinko ottaa ollenkaan...Siihenkin menisi kyllä kauan.Mutta eihän sitä voi tietää...ei ennenkuin sen pakon edessä...Luoja minua siltä varjelkoon!
Ei sellaista voi toivoa edes pahimmalle vihamiehelleen.Kyllähän suhteita kaatuu, sille ei voi mitään.Mutta pahaa tekee ajatella, että se kaatuu toisen silkkaan pahuuteen...sellaiseen toisen hyväksikäyttöön kuin annat ymmärtää.Onhan jo pettäminenkin paha asia, mutta kaksois elämä tunnostaa niin laskelmoidulle, että pahaa tekee. =(

Alkuperäinen kirjoittaja Joku muu:
Tuota...Eikö kannattaisi lopettaa se parisuhde kokonaan, kuin alkaa tekemään siitä itselleen vakityöpaikkaa. Jos alat elämään parisuhteessa myyden seksiä miehellesi, tulet huomaamaan, että jonain päivänä joudut siitä itse maksamaan.

HÖH!
No en minä nyt enää siinä suhteessa mitään seksiä harrasta, jossa ei ole luottamusta. Mutta uusia suhteita tulee koskemaan sääntö, että 300 euroa laaki.

Eli siis uutta parisuhdettakaan en kyllä aloita, vaan alan mieluummin myydä itseäni. Harmi että se on niiin vaarallista ja kaiken valvonnan ulkopuolella. Joten en tiedä ryhdynkö siihen.

Mutta jos jossain olisi bordelli jossa on henivartijat yms ja saa nähdä asiakkaat ja valita ne etukäteen, niin heti muuttaisin bordelliin asumaan ja nauttisin hyvistä tuloista.

Siis koko keskusteluketjun tarkoitus onkin vain saada "hyväksyntä" sille, että aloittaja haluaisi tienata rahaa, joka kerta kun jalkojaan levittäisi.

Laita seuraavalla kerralla mukaan jo alastonkuvasi ja sähköpostiosoitteesi, niin mahdolliset tulevat asiakkaasi voivat arvioida palvelusi hinta/laatu-suhdetta.

....

Tekisi mieli sanoa rumasti, mutta en viitsi. -.-

Alkuperäinen kirjoittaja Aloitttttaja:
HÖH!
No en minä nyt enää siinä suhteessa mitään seksiä harrasta, jossa ei ole luottamusta. Mutta uusia suhteita tulee koskemaan sääntö, että 300 euroa laaki.

Entäpä jos lähtisit siltä pohjalta, ettet harrasta seksiä ennen kuin on luottamusta?

Yhteistyössä