Järkyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raffeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä juttu osoittautui ko. mummelin itse sepittämäksi.

Että nielkää pettymyksenne te kaikki naurettavat ennakkoluuloiset ulkomaalaisvihaajat.

Oikeesti? Onko linkkiä?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1686325

Tässä poliisin vahvoja epäilyjä. Ja onhan se nyt ihan selvä että tien toisella puolella ollut vartija olisi tullut hätiin tai mummeli olisi hänelle kertonut tapahtuneesta tai edes joku nähnyt. Kumma kun ei valvontakamerakaan taltioinut.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Oliskohan koittaneet viedä ulkomaille myytäväksi. Suomessa niitä on vähän, mutta esim. venäjältähän lähtee jonkin verran vaaleita lapsia "maailman markkinoille".. Kamala tapaus.

Täällä paikallisesta Prismasta yrittivät viedä leikki-ikäisen tytön. Tyttö löyty autosta väärennetyin paperein...

HAHHAHHAHHAAA! Siis etkö tosiaan ole vielä tähän päivään mennessä hoksannut että tuo tarina on niitä kaikkialla kerrottavia urbaanilegendoja?! Voi jösses!

Täällä Prismassa kanssa hei yks poika ajo mopolla talvella ilman kypärää ja sen aivot jääty, tiätsä niinku eiks oo kauheeta!

Mitäs tuohon nyt sanois. Kaipa se on sun oma asias, uskotko vai et.

Ethän nyt oikeasti...? Tuota tarinaa on kerrottu tapahtuneeksi esim. Oulussa, Vantaalla, Kouvolassa jne.

Grow up.

Okei sovitaan niin että kasvan. Mutta kasva säkin ja mieti onko aikuismaista saada tyydytystä siitä, että nauraa toiselle päin naamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Tässä poliisin vahvoja epäilyjä. Ja onhan se nyt ihan selvä että tien toisella puolella ollut vartija olisi tullut hätiin tai mummeli olisi hänelle kertonut tapahtuneesta tai edes joku nähnyt. Kumma kun ei valvontakamerakaan taltioinut.

On tosiaan erittäin kummallista, jos valvontakamerat eivät ole taltioineet tapahtumaa, eikä kukaan ole nähnyt mitään...

On tosiaan erittäin kummallista, jos valvontakamerat eivät ole taltioineet tapahtumaa, eikä kukaan ole nähnyt mitään...

Suomea taitavia näkymättömiä tummia miehiä.
Sangen jännittävää :whistle:

Todella kamala juttu, jos pitää paikkansa.

Mutta uutisessahan ei todellakaan puhuttu ihonväristä yhtään mitään. Jutussa ei mainita edes sitä että olisivat ulkomaalaisia.

Minunkin mieheni on tumma, vaikka ihan supi Suomalainen on ja iholtaan vaalea. Hiukset on ruskeat ja jos tuntomerkesitä puhuttaisiin niin sanottaisiin hänen olevan tumma.

Nyt lehdessä oli ettei valvontakamerat ole taltioineet väitettyä sieppausta eikä muutenkaan mikään tue outoa tarinaa.

Munkin anoppi kerran oli vakuuttunut että alivuokralaisensa oli laittanut hänestä alastonkuvia nettiin. Hän kärsii skitsofreniasta.
Toiset alkoholiongelmasta, huomionhakuisuudesta jne. Kyllä mummitkin voivat sairastua mieleltään :(

Mun äiti oli tiputtanut(tai jotain muuta, ikinä ei selvinnyt) tyttöni vauvani ja valehteli mustelmista että joku oli yrittänyt ryöstää hänet ja tönäissyt vaunut kumoon.

Juu, en minäkään totuuden torvi ole tai paikalla tapahtumaa nähnyt mutta mulla vaan on olo että mummilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Siis ei kukaan lähde porukalla ryöstämään vauvaa keskellä ruuhkaisinta Helsinkiä ja vielä ilmoita siitä verbaalisesti.

Ihan hyvin voin olla väärässäkin mutta oon joskus ennenkin osunut oikeaan jonkun hämärän uutisen suhteen joten meriittejä löytyy :D
Mullakin on samanlainen "kyky" :D. Esimerkiksi Raision joukkoraiskausta en uskonut, ja olin satavarma että Madeleine on itse kävellyt ulos hotellihuoneen ovesta. Oikeassa olin, kummallakin kerralla.

Mutta tästä en tiiä...miksi mummo valehtelisi? :/

Madeleine käveli itse ulos hotellihuoneesta?
Mistä sulla tuollaista tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Nyt lehdessä oli ettei valvontakamerat ole taltioineet väitettyä sieppausta eikä muutenkaan mikään tue outoa tarinaa.

Munkin anoppi kerran oli vakuuttunut että alivuokralaisensa oli laittanut hänestä alastonkuvia nettiin. Hän kärsii skitsofreniasta.
Toiset alkoholiongelmasta, huomionhakuisuudesta jne. Kyllä mummitkin voivat sairastua mieleltään :(

Mun äiti oli tiputtanut(tai jotain muuta, ikinä ei selvinnyt) tyttöni vauvani ja valehteli mustelmista että joku oli yrittänyt ryöstää hänet ja tönäissyt vaunut kumoon.

=(

miksi mummi valehteli?
sairas mieleltään=dementiaa,skitsofreniaa tms?
Viimeinen lastenlasten tapaamiskerta kenties eli onko ollut ongelmia suhteessa lastenlasten vanhempiin ja siksi sepittänyt tuollaista?
Jos ovat oikeasti vain kysyneet saako ihanasta lapsesta kuvan ja mummi on liioitellut ?

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:

Uusin tieto on tuo: Maddy heräsi, asetteli pehmolelunsa siististi riviin sängylle, käveli ulos hotellihuoneesta etsimään vanhempiaan, ja törmäsi sieppaajaansa.

Joku loppuraportti tms oli lehdessä jokin aika sitten, ja siinä oltiin tultu tuohon tulokseen. Sieppaaja ei olisi järjestänyt pehmoja, ja sieppaaja olisi loogisesti ajateltuna vienyt jommankumman nuoremmista sisaruksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:

Uusin tieto on tuo: Maddy heräsi, asetteli pehmolelunsa siististi riviin sängylle, käveli ulos hotellihuoneesta etsimään vanhempiaan, ja törmäsi sieppaajaansa.

Joku loppuraportti tms oli lehdessä jokin aika sitten, ja siinä oltiin tultu tuohon tulokseen. Sieppaaja ei olisi järjestänyt pehmoja, ja sieppaaja olisi loogisesti ajateltuna vienyt jommankumman nuoremmista sisaruksista.

Niin tuskinpa tosiaan sieppaaja järjestelisi pehmoja. Voi kun toi asia saisi jonkun selvyyden.

Lapsen saisi vietyä helposti rajan ylitse ulkomaille. Venäjälle esim. rekka-autoon piilotettuna tai Tornion kautta Ruotsiin. Tai vaikka laivalla Ruotsiin, niissähän ei kysellä useinkaan henkilöllisyystodistuksia.

aivan hirvittävää!!! toivottavasti nuo saadaan kiinni etteivät enään toista tekoaan ja saa tuon Miisa-vauvan vanhemmatkin rauhan ja ehkä vastauksia teolle.mullakin tuli heti ihmiskauppa mieleen :( en kyllä uskaltais enään vauvaani ulkona nukuttaakkaan jos tollasta tapahtuisi.Jos joku mun kolmesta lapsestani yritettäisiin viedä,niin näyttäisin kyllä itsestäni leijonan emo puolen!!!!!!!!

En mä aluksi epäilly tota juttua ollenkaan, kauhistuin vaan. Nyt alkaa jo ittiääki epäilyttämää että mahtaako pitää tarina paikkansa. Sääliksi käy mummoparkaa jos juttu on oikeasti totta ja sitte se kyseenalaistetaan.

Juu, en minäkään totuuden torvi ole tai paikalla tapahtumaa nähnyt mutta mulla vaan on olo että mummilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Siis ei kukaan lähde porukalla ryöstämään vauvaa keskellä ruuhkaisinta Helsinkiä ja vielä ilmoita siitä verbaalisesti.

Ihan hyvin voin olla väärässäkin mutta oon joskus ennenkin osunut oikeaan jonkun hämärän uutisen suhteen joten meriittejä löytyy :D
Mullakin on samanlainen "kyky" :D. Esimerkiksi Raision joukkoraiskausta en uskonut, ja olin satavarma että Madeleine on itse kävellyt ulos hotellihuoneen ovesta. Oikeassa olin, kummallakin kerralla.

Mutta tästä en tiiä...miksi mummo valehtelisi? :/

miehet ottaneet luvatta kuvan ja mamma suuttunut siitä???

Kamalaa jos totta, vaan tulipa nyt mieleen tällainenkin.. Jos ovat esim. turisteja etelä-keski-euroopasta, jossa on hyvinkin yleistä kehua ja ihailla toisten lapsia, jopa syliin ottamalla...

Yhteistyössä