Järkyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raffeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mistähän olivat nämä tummahipiät?

hipiä=iho..ihon väristä ei taidettu puhua mitään joten he voivat olla myös itäeurooppalaisia jotka ovat vaaleita mutta muutin tummia.
Siellä se laiton lapsikauppa kun tuntuu dokumenttien mukaan rehottavan.

Just sanoin miehelle, et prkl joka heppu ois saanu turpaansa, jos meitin vaunuihin ois koskenut... |O |O
...Pari mummoakin on saanut sormilleen.. :ashamed:
Muoks...stadilaisia kun ollaan, ni jotenkin kolahti..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:
Just sanoin miehelle, et prkl joka heppu ois saanu turpaansa, jos meitin vaunuihin ois koskenut... |O |O
...Pari mummoakin on saanut sormilleen.. :ashamed:
Muoks...stadilaisia kun ollaan, ni jotenkin kolahti..

No ymmärrän tuon että nuo miehet olis saanut turpaan mutta että mummojakin hakkaat:(

Kyllä tollasessa tilanteessa täytyy sanoa, että minä olisin ainakin ratkennu varmaan ihan täysin ja huutanu ja riehunu nii jotta olis ihan VARMANA tullu sivullisillekin selväksi että nyt tapahtuu jotain epämäärästä.

Olipa hieno juttu, että mummo sai tilanteen hoidettua.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Kyllä tollasessa tilanteessa täytyy sanoa, että minä olisin ainakin ratkennu varmaan ihan täysin ja huutanu ja riehunu nii jotta olis ihan VARMANA tullu sivullisillekin selväksi että nyt tapahtuu jotain epämäärästä.

Olipa hieno juttu, että mummo sai tilanteen hoidettua.

On se helppo sanoa miten sitä toimisi kun saa etukäteen suunnitella, mutta jos tuollainen tilanne tulee yllättäen siinä varmaan on niin shokissa että pystyiskö toimimaan niinkuin on suunnitellut:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Onpas harhaanjohtava otsikko, eihän sitä kaapattu. Onneksi.

No kaappasivathan ne kun ottivat vaunut ja lähtivät niitä viemää!! Eikös se ole kaappaus???

Mun mielestä kaappauksen yritys, koska kuitenkin ilmeisen lyhyen ajan sisällä vauva päätyi takaisin mummonsa hoiviin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hienoa että Helsinki on vihdoinkin kansainvälistynyt=) Sitähän palstallakin ollaan niin kovasti kaivattu.

niinpä, lisää vaan ulkkareita tänne niin hyvin menee :kieh:

Se on rikkaus. :heart:

kenen mielestä? :D
mun mielestä niillä on niin erilainen elämäntapa yms. et ne eivaan yksinkertaisesti sovi tänne, uskokaa vaan niin nämäkin tapaukset tulee lisääntymään ja ne missä tämä vielä onnistuu ja vauva oikeasti kaapataan ja viedään jonnekin myytäväksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku-raivo:
mun mielestä niillä on niin erilainen elämäntapa yms. et ne eivaan yksinkertaisesti sovi tänne, uskokaa vaan niin nämäkin tapaukset tulee lisääntymään ja ne missä tämä vielä onnistuu ja vauva oikeasti kaapataan ja viedään jonnekin myytäväksi :(

Kyllä kaikenlaista sattuu ihan kantaväestönkin voimin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Tää on just niin tätä. Kyllä ulkomaalaisten tekemiä juttuja aina niin hyssytellään ja vedetään toi kotimaisuus kortti jostain. Huhheijaa.

Hui :o. Mä olisin nostanut niin hitonmoisen metelin ettei tosikaan, jos olisi mun lapseni kyseessä. Olisivatkohan vieneet myyntiin jonnekin Venäjälle tms? :|

Eihän siitäkään ole kovin pitkä aika, kun joku hullu nainen oli rynnännyt vaunuja työntäneen naisen kimppuun ja ravistellut kärryjä niin että lapsi loukkasi :'(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Tää on just niin tätä. Kyllä ulkomaalaisten tekemiä juttuja aina niin hyssytellään ja vedetään toi kotimaisuus kortti jostain. Huhheijaa.

Tää uutinen oli poikkeuksellisesti sellainen, että ns. tuntui, koska tapahtui Helsingissä, enkä todellakaan halua hyssytellä tuollaista. Mutta tuossa lainaamassani tekstissä oli kyllä vähän sellainen pahat ulkomaalaiset olo, että ärsytti.

Häh? Siis rajat kiinni? Aletaan Pohjois-Koreaksi? Eihän nuo miehet täällä välttämättä asu. :o

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hienoa että Helsinki on vihdoinkin kansainvälistynyt=) Sitähän palstallakin ollaan niin kovasti kaivattu.

niinpä, lisää vaan ulkkareita tänne niin hyvin menee :kieh:

Se on rikkaus. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Häh? Siis rajat kiinni? Aletaan Pohjois-Koreaksi? Eihän nuo miehet täällä välttämättä asu. :o

Jos ne suomea puhuivat, niin varmaan asuvat, tai ovat ainakin asuneet joskus.

Mä en laittaisi rajoja kiinni, mutta tänne saapuvan "ulkomaalaisaineksen" taustoja olisi hyvä syynätä tarkemmin. Aina se ei toki ole mahdollista. Ja rikoksista tuomitut ulkomaalaiset pitäisi lähettää paluupostissa takaisin kotimaahansa (no, aina sekään ei ole mahdollista, mutta usein on).

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Tää kyllä varmaan osottautuu huijaukseksi koko uutinen. Turhan hämärä stoori.

Mäkään en osaa päättää, meneekö tämä kategoriaan "totuus on tarua ihmeellisempää " vai "liian uskomatonta ollakseen totta".

Mutta kunnes toisin todistetaan, niin oletan että tämä on ihan totta. Onhan niitä vauvoja vaunuineen ennenkin viety, lapsia kaapattu, jne.

Yhteistyössä