Järkyttävä eläin kylppärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niina22

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
1 773
0
36
ihan aluksi tää on ihan turha viesti mut kuitenkin

menin äsken suihkuun ja rupesin katsomaan että mikä hemmetti tuolla kylppärin nurkassa on..
oli sellanen peukalon paksunen ja kokoinen musta "mato" :x
tönäsin sitä mopilla ( :laugh: ) ja meni jotenkin kasaan,no mä rupeen huutaan ku syötävä ja mies sit tulee ni arvaatteko mikä se elukka oli??

ETANA!! mistä se sinne oli tullut??? Mies sit heitti sen pihalle mut mä varmaan sain ikuiset traumat siitä ja vielä kun oon raskaana niin muutenkin oon "vähän" hermoheikko

mut hyi hitttooooooo :x :x

etkös sä vasta tehnyt aloituksen, että teidän kylppärissä oli hämähäkki. mä luulin, että tää on joku vanha nosto. mä meen kohta makuuhuoneeseen nukkumaan hämisten kanssa, kun tunkevat sisään tuuletusikkunasta. Niillä on kylmä ja mulla kuuma.

Meillä on sekä etanoita että kotiloita valtavasti. Varsinkin takapihalla, sisällekin niitä jostain reiästä eksyy. Ja piharoskiksen kannen sisäpinnalla on aina useampi.

Tervetuloa Englantiin.

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Siis etkö sä ite muka tunnista ETANAA?? Onks ihmiset nykyää tosiaa noin erkaantuneita luonnosta...

juu,tunnistan sellasen pienen etanan millä on sarvet..en peukalon paksuista ja kokoista mustaa etanaa

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
etkös sä vasta tehnyt aloituksen, että teidän kylppärissä oli hämähäkki. mä luulin, että tää on joku vanha nosto. mä meen kohta makuuhuoneeseen nukkumaan hämisten kanssa, kun tunkevat sisään tuuletusikkunasta. Niillä on kylmä ja mulla kuuma.

en onneks oo tehnyt tuollaista aloitusta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Meillä on sekä etanoita että kotiloita valtavasti. Varsinkin takapihalla, sisällekin niitä jostain reiästä eksyy. Ja piharoskiksen kannen sisäpinnalla on aina useampi.

Tervetuloa Englantiin.

mä en oo kyllä ikinä nähny tollasta :x :x kai se on koiran mukana kulkeutunut!

Taalla kreikassa saattaa vessasta loytya vaikkapa torakka, iso lentava tai sitten pieni sisilisko, sellainen beigen varinen. Nuo torakat tosi inhottavia olioita vaikka ei mitaan tee ihmiselle. Joskus lentaa sisaan avonaisesta ikkunasta tai ovesta. Onneksi kotonani ei asu pienia torakoita, silloin niilla olisi pesa taalla, huh. Pikku sisiliskot tai paremminki Gekkot ovat aika suloisia, joskaan ei niin kivoja kotona sisalla :)

Yhteistyössä