A
"apua"
Vieras
Tää on ihan raivostuttavaa.. järkihän tässä kohta lähtee! Minulla on tosiaan tilanne, että olen aivan täysin varma että olen raskaana vaikka faktat puhuu sitä vastaan. Eli jos oisin raskaana, oisin jo viikolla 17. Olen tehnyt 5 negatiivista raskaustestiä, menkat ovat tulleet joka kuukausi ja kävin jopa gynekologilla sisätutkimuksessa (ilman ultraa) ''raskausviikolla 14''. Gyne sano että en mitenkään voi olla raskaana, mutta voisiko kuitenkin olla että vko 14 on vielä liian aikainen..? Joo tiedän, kuulostan ihan hullulta.
Syyt tähän miksi olen ehdottoman varma että olen raskaana:
1. Yleensä erittäin runsaana tulevat menkkani ovat niukentuneet huomattavasti ja lyhentyneet pariin päivään (esim. se aamuinen tulva on kokonaan hävinnyt)
2. Mahassa muljahtelee ja nykii, ihan kuin sielä vauva heiluttelisi jäseniään.
3. Iltaisin ilmavaivat, tukkoisuutta, hurja väsymys..
4. Ennen en ole ollenkaan krapulaa potenut, mutta nyt juhlailtojen jälkeen pitää olla ämpäri vieressä koko ajan...
Kertokaa nyt te jotka olette raskaana olleet että miltä viikolla 17 tuntuu! Joko maha näkyy? Onko tullut vielä kuukautisia? Nyt olen nimittäin huomannut että vatsa on kasvanut omituisesti..
Kyllä tässä pitää vissiin kohta jostakin lähteä pääkopalle apua hakemaan.. ja ei tarvitse tulla sanomaan että älä harrasta seksiä jos raskaus noin pelottaa - uskokaa pois, sen päätöksen tein jo ihan itsekin! Tämä selebaatti loppuu kun olen vähintään 30!
Syyt tähän miksi olen ehdottoman varma että olen raskaana:
1. Yleensä erittäin runsaana tulevat menkkani ovat niukentuneet huomattavasti ja lyhentyneet pariin päivään (esim. se aamuinen tulva on kokonaan hävinnyt)
2. Mahassa muljahtelee ja nykii, ihan kuin sielä vauva heiluttelisi jäseniään.
3. Iltaisin ilmavaivat, tukkoisuutta, hurja väsymys..
4. Ennen en ole ollenkaan krapulaa potenut, mutta nyt juhlailtojen jälkeen pitää olla ämpäri vieressä koko ajan...
Kertokaa nyt te jotka olette raskaana olleet että miltä viikolla 17 tuntuu! Joko maha näkyy? Onko tullut vielä kuukautisia? Nyt olen nimittäin huomannut että vatsa on kasvanut omituisesti..
Kyllä tässä pitää vissiin kohta jostakin lähteä pääkopalle apua hakemaan.. ja ei tarvitse tulla sanomaan että älä harrasta seksiä jos raskaus noin pelottaa - uskokaa pois, sen päätöksen tein jo ihan itsekin! Tämä selebaatti loppuu kun olen vähintään 30!