Jännitysniskasta johtuva väsymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija567
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija567

Vieras
Onko täällä muita joilla on pahoja niska/selkäjumeja /jännitysniska oireistoa?

Millaista teidän väsymyksenne on.
mulla kaikki arvot ok, mutta tämä väsymys aivan lamaannuttavaa tietyin väliajois. Voisin vain nukkua nukkua nukkua, olen väsynyt vaikka nukkuisin 8-10h yöunet, ja helposti pystyn päiväunet ottaa. Kokemuksia?

Mulla on niskat AINA jumissa vaikka niitä jumppaan ja rasvaan hevosrasvalla ja hieron pallolla. Ja on jännityspäänsärkyä ja huimausta ym siitä johtuen. Päänsärky vaihteleevaa, mutta aina pään oikealla puolella. Mutta mä en edes tiennyt että niska/hartiajumi voi aiheuttaa väsymystä! Tuntuu kyl et oon kroonisesti väsynyt, väsyttää vaikka kuinka nukkuis. Oon päivisin ihan poikki, vaikka palasin viiden viikon kesäloman jälkeen töihin. Voiskohan syynä olla sit tähänkin toi krooninen niskajumi....

'Kiva' kuulla että muiltakin vaivaa löytyy, ja voi kyllä, voi aiheuttaa, sen tiedän itsekkin, mutta tuntuu jo niin reilulta tää oma väsy etten jaksa uskoa enään niskoihinkaan, tai sitten oon vaan niin kypsä näihin muihin oloihin ja niin masentunut kaikista vaivoista että sekin väsyttää ja vie energiat pois.

Ai sekin voi vaikuttaa vireystilaan. Olen toivoton tapaus siis.
Tiistaina kävi hieroja, keskiviikkona nukuin jo thermacaren niskalämmittimen kanssa. :sick:

Yhteistyössä