Jännittää huominen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
mitä sää tytsi täällä joka asiasta ruikutat. antasit ihmisten olla rauhassa jo!!

Ihanaa, kun olet noin empaattinen ihminen!

mä en ymmärrä mitä tollanen kakara edes tällä palstalla tekee. tiedän et moni toivoo et pysysit pois täältä. toivottavasti tajuisit häipyä kokonaan.

Saisit ite häipyä ja vähän vilkkaasti.

Mistä puhuisin, jos soitan? hän haluaa varmaan kuulla mielummin mun kuulumisia kuin keskustella leikkauksestaan.

Ajattelitko ihan vakavissasi lörpötellä omista "kuulumisistasi", kun sukulaisellasi on huolta ja murhetta? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mistä puhuisin, jos soitan? hän haluaa varmaan kuulla mielummin mun kuulumisia kuin keskustella leikkauksestaan.

Ajattelitko ihan vakavissasi lörpötellä omista "kuulumisistasi", kun sukulaisellasi on huolta ja murhetta? :o

No mie ite omalle kohdalle ajateltuna varmaan olisin ennemmin puhunu jostain ihan muusta kuin leikkauksesta, jos siis olisin ollu ap:n papan asemassa.

Kyllä pappa varmaan itse haluaa kuulla muita juttuja kuin sairauteen liittyviä. Mieluummin että papan ajatukset ovat joissain iloisissa asioissa, kuin että itketään yhdessä puhelimessa..

Mieluummin mä ainakin keskustelisin toisten kuulumisista kuin omista murheistani ja leikkauksista jos olisin itse sairaalassa sairaana.

mitä sää tytsi täällä joka asiasta ruikutat. antasit ihmisten olla rauhassa jo!!

Ihanaa, kun olet noin empaattinen ihminen!

mä en ymmärrä mitä tollanen kakara edes tällä palstalla tekee. tiedän et moni toivoo et pysysit pois täältä. toivottavasti tajuisit häipyä kokonaan.

sä vaikutat suuremmalta kakaralta, ku tuollaista tekstiä annat tulla!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mieluummin mä ainakin keskustelisin toisten kuulumisista kuin omista murheistani ja leikkauksista jos olisin itse sairaalassa sairaana.

Näin juuri.

Nyt on tilanne taas valitettavasti todella paha :'( Äitini soitti juuri, että pappa ei selviä...mamma ja tätini hälytettiin sairaalaan ja on kuulemma varma, että pappani menehtyy :( Todella kamalaa, voin vain kuvitella, miltä mammasta tuntuu :'( :'(

Sukulaiset ovat yhä sairaalassa ja vanhempani mamman luona vahtimassa koiraa, koira oli meillä aiemmin tänään. Nyt en ole kuullut mitään moneen tuntiin :( Mutta ilmeisesti ei ole mitään toivoa enää, tuskin kaikki sukulaiset turhaan kutsuttiin paikalle :( Pappa on tajuton, hengitys ei kuulemma toimi niinkuin pitäisi, 3 viikkoa leikkauksesta eikä henki kulje normaalisti :'(

Yhteistyössä