Jännittää huominen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mun mamman aviomies joutuu vaikeaan leikkaukseen huomenna :/ Se on ollu jo pitkään huonossa kunnossa, vaikka on aika nuori vielä, alle 60v. Se on mulle vähän kuin pappa, koska se oli mun mamman kans yhdessä jo paljon ennen mun syntymää. Ilmeisesti ei ole yhtään varmaa, että selviääkö hän tuosta leikkauksesta :'( :'( on niin huonokuntoinen.

Harmittaa ku en ehtiny sitä sairaalaan katsomaan...olen vahtinut niiden koiraa, kun mamma on ollu sairaalassa :| Ajattelin soittaa aamulla ennen leikkausta. Muuten jää harmittamaan. Mistä puhuisin, jos soitan? hän haluaa varmaan kuulla mielummin mun kuulumisia kuin keskustella leikkauksestaan.

Itkettää mammani puolesta :'( :(

Puhut normaalisti ja anna pappan hoitaa puhuminen. Yritä välttää tota väkinäisyyttä. Yritä siis olla mahdollisemman iloinen ja normaali kuten aikaisemminkin. Vaikeesti varmaan sanottu kun tälleen kirjoittaen ei oikeen osaa sanoa niitä oiken mitä puhelimessa taas sanoo helpommin.

Soita ihmeessä. Voithan sanoa, että ajattelit nyt soittaa, kun et ole päässyt käymään. Ja onnenpotkuja lähettelet ja sanot tulevasi sitten, kun on hieman ehtinyt toipua. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Soita ihmeessä. Voithan sanoa, että ajattelit nyt soittaa, kun et ole päässyt käymään. Ja onnenpotkuja lähettelet ja sanot tulevasi sitten, kun on hieman ehtinyt toipua. :hug:

Sitä mä pelkään eniten, että ei selviä leikkauksesta :'( selviämismahdollisuudet ei ole kovin hyvät :'( Juu, jotain tommosta voisin sanoa ja ihan vain kertoa kuulumisiani jne.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Sitä mä pelkään eniten, että ei selviä leikkauksesta :'( selviämismahdollisuudet ei ole kovin hyvät :'( Juu, jotain tommosta voisin sanoa ja ihan vain kertoa kuulumisiani jne.

Voih :( Kehtaanko udella mikä leikkaus on kyseessä? Ei ole pakko kertoa, jos et halua.

Suolta leikataan...on ollut reikiä suolessa ja ties mitä, ei selviä ilman leikkausta ja leikkaus tulee olemaan vaikea. Hän on ollut keuhkokuumeessa ja hänellä on lisäksi keuhkoahtaumatauti :/ On niin huonossa kunnossa, ettei ole voimia edes istua.

Suolta leikataan...on ollut reikiä suolessa ja ties mitä, ei selviä ilman leikkausta ja leikkaus tulee olemaan vaikea. Hän on ollut keuhkokuumeessa ja hänellä on lisäksi keuhkoahtaumatauti :/ On niin huonossa kunnossa, ettei ole voimia edes istua.

Oikeassa olet, että vaikeaa tulee varmasti olemaan. Voimia nyt sinulle ja suojelusenkeli papallesi mukaan koitokseen.

Oikeassa olet, että vaikeaa tulee varmasti olemaan. Voimia nyt sinulle ja suojelusenkeli papallesi mukaan koitokseen.

Kiitos :hug:

Eiköhän se mene ihan hyvin. Minun pieneltä lapsenlapseltani leikattiin suolta (tehtiin avanne) siinä vaiheessa, kun hänen oikeasti olisi vielä pitänyt kasvaa kohdussa. Keuhkot toimivat hänellä silloin varmasti huonommin kuin papallasi nyt. Hyvin hän siitä selvisi! Tiedän kyllä, mitä on jännittää leikkauksen vuoksi, joten :hug: sinulle!

Leikkaus on nyt ohi. Pappa on hengityskoneessa eikä ole vielä herännyt :( Elossa siis on ainakin vielä, ei tiedetä vielä selvisikö leikkauksesta vai ei. Pahalta kuulostaa tuo hengityskonejuttu :'( :'(

Leikkaus on nyt ohi. Pappa on hengityskoneessa eikä ole vielä herännyt :( Elossa siis on ainakin vielä, ei tiedetä vielä selvisikö leikkauksesta vai ei. Pahalta kuulostaa tuo hengityskonejuttu :'( :'(
Kiva kun tulit kertomaan. Hengityskone auttaa tän alkuvaiheen yli. Tehostaa hengitystä, ei välttämättä tarkoita sitä pahinta. :hug:

Yhteistyössä