V
Veera
Vieras
Kun teette asiakkaiden tilauksia, niin viettekö tilaukset asiakkaille vai tuleeko ne hakemaan niitä teiltä, kun ilmoitatte niiden olevan saapuneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai siis paremminkin konsultit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai siis paremminkin konsultit![]()
Luulenpa, etteivät konsultit paljon tavaroiden kanssa plärää. Ne ovat olevinaan konsulentteja, jotka esittelevät tuotteita kotibileissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai siis paremminkin konsultit![]()
Luulenpa, etteivät konsultit paljon tavaroiden kanssa plärää. Ne ovat olevinaan konsulentteja, jotka esittelevät tuotteita kotibileissä.
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:no itse vien tietenkin....tuttavien kanssa voidaan sopia et hakee jos itse haluavat tulla samalla vaikka kahville
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai siis paremminkin konsultit![]()
Älä kuule tartu asioihin joista et selvästikään mitään tiedä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niinkö ajattelit. Olen nimittäin varsin korkeasti koulutettu ja ammatiltani rahoituskonsultti. Konsulentti esittelee tuotteita kaupoissa ja kotikutsuilla mm. , eikä tarvitse hääviä koulutusta. No kouluttamaton konsulentti siellä taitaa huudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niinkö ajattelit. Olen nimittäin varsin korkeasti koulutettu ja ammatiltani rahoituskonsultti. Konsulentti esittelee tuotteita kaupoissa ja kotikutsuilla mm. , eikä tarvitse hääviä koulutusta. No kouluttamaton konsulentti siellä taitaa huudella.
Oi, nöyrimmät anteeksipyyntöni, arvoisa rahoituskonsultti. En suinkaan tarkoittanut astua (suurille) varpaillenne :saint:
Miksiköhän sit puhutaan kauneuskonsulteista? Muuallaki ku palstalla.. :xmas: