Jälleenmyyjät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai siis paremminkin konsultit :)

Luulenpa, etteivät konsultit paljon tavaroiden kanssa plärää. Ne ovat olevinaan konsulentteja, jotka esittelevät tuotteita kotibileissä.

Älä kuule tartu asioihin joista et selvästikään mitään tiedä.. ;)

Ai niinkö ajattelit. Olen nimittäin varsin korkeasti koulutettu ja ammatiltani rahoituskonsultti. Konsulentti esittelee tuotteita kaupoissa ja kotikutsuilla mm. , eikä tarvitse hääviä koulutusta. No kouluttamaton konsulentti siellä taitaa huudella.

Ai niinkö ajattelit. Olen nimittäin varsin korkeasti koulutettu ja ammatiltani rahoituskonsultti. Konsulentti esittelee tuotteita kaupoissa ja kotikutsuilla mm. , eikä tarvitse hääviä koulutusta. No kouluttamaton konsulentti siellä taitaa huudella.

Oi, nöyrimmät anteeksipyyntöni, arvoisa rahoituskonsultti. En suinkaan tarkoittanut astua (suurille) varpaillenne :saint:

Miksiköhän sit puhutaan kauneuskonsulteista? Muuallaki ku palstalla.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Oi, nöyrimmät anteeksipyyntöni, arvoisa rahoituskonsultti. En suinkaan tarkoittanut astua (suurille) varpaillenne :saint:

Miksiköhän sit puhutaan kauneuskonsulteista? Muuallaki ku palstalla.. :xmas:

:saint: Hyvä... :D

Yhteistyössä