Kannattaa näköjään olla hankala asiakas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aasiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aasiakas

Vieras
Pitääkö huonekalufirmoille todellakin suuttua, ennen kuin sieltä saa tilaamansa tavarat?

Mä oon yleensä tosi kiltti asiakas, enkä valita mistään (muuta kuin itsekseni jupisen kotona..) Mutta nyt meni hermot kahteen eri firmaan, kun molemmissa paikoissa tilaukset jumii viikkotolkulla. Lopulta sitten suutuin, kun taas toitotettiin, että varmaan pari viikkoa vielä menee, ja annoin tulla suuntäydeltä. Pari tuntia meni ja soitettiin, että ensi viikon alussa voisi sitten tulla tavarat hakemaan.

Mitä ihmettä?? Eikö ne tosiaan toimita tilauksia, ennen kuin siitä valittaa? Pistää ihmettelemään.

Tämä on tätä suomalaista laadukasta huonekaluteollisuutta! Itsellä useammalta kerralta vastaavaa kokemusta. Tilaus ei aina myöskään ole sitä mitä olisi pitänyt olla ja korjaus se vasta kestää. Suosi suomalaista!?

Meillä kävi pari vuotta sitten, että Gigantti lykkäsi ja lykkäsi pakastinkaapin tuomista varmaan kolme viikkoa. Tarjosivat 20e lahjakorttia hyvitykseksi, mun mies soitti jollekin esimiehelle ja saatiin sentään 50e lahjakortti.

Yhteistyössä