Elloksen halvat matot.. joko sait omasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiras

Vieras
Joskus kesäkuussa joku esitteli täällä linkin kun ellos myi kukkamattoja alle 5e/kpl. Kuka tilasi niitä ja saikin ne?

Minä tilasin, mutta koska eivät toimita alle 25e tilauksia, niin tilaus peruuntui. Tämä tapahtui puhelimitse kun tilaus ei mennyt eteenpäin ja soitin asiakaspalveluun.

Nyt minulle kuitenkin tuli postia - kirje päivätty 29.12.2008, että tuotteet on tulossa seuraavassa erässä.. ja saapuvat minulle noin "15 jou." oletan että siis 15.12.
Miten voikaan noin vanhat perutut tilaukset vielä olla niiden tiedoissa.. Vieläköhän tuo peruutettu viiden euron mattotilaus löytää joskus tien kotiovelleni :laugh:

Mä tilasin yhden ja sain sen sitten saman tien. Neitosemme sitten pissasikin siihen saman tien, ja nyt matto homehtuu pesemättömänä autotallissa. Se on järkyttävän paksu - ei oo tehnyt mieli ruveta itse kuuraamaan. Ja naapurissa oleva pesula ei huolinut sitä pestäväksi, kun siinä oli "kieltomerkit".

Niin ja mä muuten tilasin pelkästään sen maton, eikä mulle kukaan ilmoittanut, etteikö niin pientä tilausta toimitettaisi =O

Yhteistyössä