N
Neitinati
Vieras
Hei!
Haluaisin kuulla jos joku muu kärsii samasta, mulla on nyt 4 kk ajan pienikin alkoholi annos laukassu hirveet jalkasäryt, ikään kun koko alaraaja puutuisi... särkee niin paljon että ei tee mieli ottaa enää edes huikkaa alkoholia..
mitä ihmettä tää voi olla... muuten jalat ihan kunnossa.. joskus sillon tällöin puutuu huonossa asennossa mutta se nyt on varmaan normaalia muillakin..
vertaistukea?
pelottaa että tää on jotain vakavaa... nuori kun olen.. 20 vuotta ja elämä edessä.
Haluaisin kuulla jos joku muu kärsii samasta, mulla on nyt 4 kk ajan pienikin alkoholi annos laukassu hirveet jalkasäryt, ikään kun koko alaraaja puutuisi... särkee niin paljon että ei tee mieli ottaa enää edes huikkaa alkoholia..
mitä ihmettä tää voi olla... muuten jalat ihan kunnossa.. joskus sillon tällöin puutuu huonossa asennossa mutta se nyt on varmaan normaalia muillakin..
vertaistukea?
pelottaa että tää on jotain vakavaa... nuori kun olen.. 20 vuotta ja elämä edessä.