jälkisiivouksesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nelli

Vieras
kysymys naisille, ja miksei miehillekin:
Kun harrastatte seksiä ilman kumia, miten käytännössä toimitte kun hommat on hoidettu? pyyhittekö valuvan kaman heti pois, vai pomppiiko nainen vessaan äkkiä ennen ku kaikki menee reisille?... Tuntuu vaan niin epäkäytännöllisen sotkuiselta tuo homma. vastauksia kiitos. =)

Moikka nelli! Meillä niin että vaimoni pyyhkii paperiin tai pomppii vessaan... Eikä latista tunnelmaa:) joskus mennään aktin jälkeen suihkuun ja sekös vasta kivaa on...

Rinnoille, naamalle, vatsalle... Mihin vaan:) Kivalta tuntuu, ja näyttää:P Kuhan saa ne siivottua mahdollisimman nopeasti tilanteen jälkeen pois. Mielellään suihkuun, kun paperilla tms. pyyhkii siihen jää sellainen todella epämielyttävä pinta. kortsun kanssa on kyllä jälkisiivouksen kannalta paljon mukavempaa, muuten ei. Mieheltäni kun ei tule vaan paria tippaa, vaan sitä tulee ihan kunnolla, hyvä että ei joudu vaihtamaan lakanoita joka ilta.

Pyyhitään paperilla. Eihän siinä mitään. Spermamääristä tulee mieleen yhtye nimeltä 10cc. Bändi otti nimeksi tuon koska keskimääräinen spermamäärä jonkun tutkimuksen mukaan on 9cc ...

Vaihtelee. Joskus menen samantien juomaan ja siistiytymään joskus nukahdan samantien ja jätän sotkut aamuun. En pidä mitenkään vastenmielisenä jos tulee reisille. Ei kai seksin ole tarkoituskaan olla ylihygienistä touhua.

Mitä tämäkin nyt sitten on. Kivalta tuntuu ja näyttää kun lauetaan mihin sattuu mutta äkkiä pitää kuitenkin saada siivottua. Jotenkin jää fiilis ettei se naisesta silloin mikään neutraali tilanne ole jos tavarasta pitää äkkiä eroon päästä.

Itse en näe mitään syytä miksi mieheni pitäisi laueta johonkin muualle kuin sisääni (paitsi jos nyt suuseksissä laukeaa suuhun, mutta sitäkään mieheni ei halua vaan mieluummin panemisen jälkeen).

Niin ja 1 kuutiosenttiin menee 1 millilitra nestettä... Meillä hoituu niin että tuon rouvalle hieman paperia ja ujutan sen jalkoväliin samalla peppua suudellen, näin rouvankin on mukavampi pomppia pesulle ilman että tarvitsee parkettia pyyhkiä perässä

Minä valutan rakastelun jälkeiset nesteet sisästäni talouspaperiin, jota olen varannut aina yöpöydän laatikkoon. Kun suurin osa on valunut paperiin, voin rauhallisesti mennä vessaan pesemään loputkin pois.

Jos välitöntä peseytymismahdollisuutta ei ole, laitan panon jälkeen tamponin hetkeksi sisääni, johon nesteet imeytyvät melkoisen hyvin, eivätkä valu housuihin.

Yleensä hipsin aika pian vessaan suihkuttelemaan ennen kuin mällit ehtii lakanoille, mutta joskus pyyhin vain talouspaperilla enimmät ja alamme nukkumaan. Meillä on aina paperirulla makkarissa näitä tilanteita varten, mieskin tykkää pyyhkiä heppinsä aktin jälkeen

Vaimo haluaa nähdä, kun se tulee. Haluaa saada sitä päällensä ja joskus ottaa suuhun ja nielee. Sängyssä on lakanoiden alla suojat, ettei patjat mene pilalle. Suihkussa käydään sitten kun ollaan rauhoituttu.

itse hoidan homman niin että en irrottaudu naisestani heti, vaan hetken huilattuani kannan naiseni niin että olen vielä hänen sisällään suihkuun. minulta onnistuu tuo koska pysyn hyvin usein jopa kymmenen minuuttia laukeamisen jälkeen vielä kovana:)jotkut on alussa ihmetelleet itsepintaista pippeliäni joka ei meinaa laskea

Mun mielestä se tuntuu vaan kivalta, kun mun mieheltä tulee mun sisälle. Siinä käy meillä niin, että jätkä hyppii heti pian tulemisen jälkeen vessaan joksikin aikaa (tuntuu ikuisuudelta) ja mä sen jälkeen. Olis musta kiva hetken aikaa olla vaan sylikkäin, paskat lakanoista!

Ei se ainakaan minun naiseltani noin vain tipu ja valu, vaan ehditään hyvin makailla ja rauhoittua. Sitten ehtii vielä pesulle vartin päästä eikä tarvii lattiaa pyyhkiä. Liekö sitten tavara sen verran timmi kun pysyy hyvin sisällä. Kumia ei olla koskaan käytetty. Joskus kun ruiskutellaan muualle niin tietysti enimmät pyyhitään mutta ei maailma siihen kaadu jos lakanaan jotain jää, pesussa ne lähtee. Muuten, eikö kuutiosentti ole 1x1x1cm ja siten 1cl eli 10ml? Lisäyksenä insinöörille, näin kansakoulupohjalta?

No meillä joutuu nykyään vaihtaan lakanat ja kaikki.. mutta.. toki rakastelun jälkeen ihana hetki olla ja nauttia tunteesta. Sitten pesut ja pyyhkeiden yms.kaivamiset, jotka nyt ei oo niin kivoja, mutta kyllä' se silti on a ja o :)

Yksi millilitra vastaa yhtä kuutiosenttiä. Yhteen litraan kuutiosenttejä mahtuu tuhat, eli 10 cm x 10 cm x 10 cm vastaava määrä. Millilitra vastaa siten litran tuhannesosaa, senttilitra (10 cm x 1 cm x 1 cm) puolestaan litran sadasosaa ja desilitra (10 cm x 10 cm x 1 cm) litran kymmesosaa.

Mulla on yöpöydällä nätti paketti pehmeitä papereita, niitä sellaisia kun yhden vetää tulee toinen jo esille. Kun ollaan rakasteltu niin ei sitä malta heti kullan kainalosta suihkuun singahtaa. Paperia ensi hätään tulpaksi itselleni ja hellästi kuivaan mieheni tarvittaessa. Eikä se nyt haittaa jos vähän sottaantuu, tuleepahan pidettyä sängystä pölypunkit pois kun vaihtaa lakanat useammin.

Meillä ei kyllä yleensä lähdetä pesulle rakastelun jälkeen, oli sitten lauettu mihin hyvänsä. On niin mukava loikoilla vierekkäin ja sylikkäin, vaikka spermat olisi rinnoillakin. Kyllä ne lakanat sellaisen määrän imee ja sitten pesuun vaikka aamulla vasta. Vaimoni käyttää kyllä usein toista keinoa tyhjennykseen, kun olen lauennut pimppaan tai peppuun: Hän nousee naamani päälle istumaan ja puristaa liiat nesteet suuhuni ja nuolettaa itsensä. Tuntuu muuten namilta ja yleensä johtaa kuumaan uusintakierrokseen.