Jalkapalloihmettelyä. Kieritään ja irvistellään tuola ku pikkulapset.

liisa lapamato
No se on, ihan pöhköä.

Ette arvaa kuinka saa entisen jalkapalloilijan puolustuskannalle kun hälle sanoo että mikäs tommosessa pallon perässä juoksemisessa on niin ihmeellistä... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Ärsyttävää on se, että maassa pyöritään, vaikka mitään ei ole sattunut. Naapuri menee puolen metrin päästä ja heti syöksytään komeasti maahan ja pidellään polvia. :(
Ja katotaan epätoivoisesti tuomaria, että näitkö! Tuo aloitti! :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Ärsyttävää on se, että maassa pyöritään, vaikka mitään ei ole sattunut. Naapuri menee puolen metrin päästä ja heti syöksytään komeasti maahan ja pidellään polvia. :(
Tästä oli puhetta suomipopin aamulypsyllä yksi päivä. En muista ihan sanatarkkaan kuinka Jaajo sen asetteli, mutta 'jalkapallo ei ole miesten laji, jääkiekko ja rugby on miesten miesten hommaa' B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Joo ihme meininkiä.
Toi ukko sitä kattoo joka ilta ja mä mietin et miten saan sabotoitua yle2 tosta telkkarista pois. Yksin saa tehdä kaikki kotiduunit illalla. Kunnon futisleski :/
Mee viereen katsomaan ja sitten 12.7. aloitatte talonraivausoperaation. Meillä on suunnilleen sellainen edessä. Minä seuraan jalkapalloa, mies kyllä ei, mutta ei se mitään järkevääkään sillä aikaa tee...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Joo ihme meininkiä.
Toi ukko sitä kattoo joka ilta ja mä mietin et miten saan sabotoitua yle2 tosta telkkarista pois. Yksin saa tehdä kaikki kotiduunit illalla. Kunnon futisleski :/
Mee viereen katsomaan ja sitten 12.7. aloitatte talonraivausoperaation. Meillä on suunnilleen sellainen edessä. Minä seuraan jalkapalloa, mies kyllä ei, mutta ei se mitään järkevääkään sillä aikaa tee...
Ei tota kestä kattoa. Tai kuuleehan tota väkisin vähän ku trelkkari on koneen vieressä. Ja nuo viljelykset kyllä kuolee maantasalle jos ei niitä kastella ennenkuin 12. päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Joo ihme meininkiä.
Toi ukko sitä kattoo joka ilta ja mä mietin et miten saan sabotoitua yle2 tosta telkkarista pois. Yksin saa tehdä kaikki kotiduunit illalla. Kunnon futisleski :/
Mee viereen katsomaan ja sitten 12.7. aloitatte talonraivausoperaation. Meillä on suunnilleen sellainen edessä. Minä seuraan jalkapalloa, mies kyllä ei, mutta ei se mitään järkevääkään sillä aikaa tee...
Ei tota kestä kattoa. Tai kuuleehan tota väkisin vähän ku trelkkari on koneen vieressä. Ja nuo viljelykset kyllä kuolee maantasalle jos ei niitä kastella ennenkuin 12. päivä.
kävele siitä töllön ohi ja kaadu dramaattisesti lattialle voihkien ja huutaen ja pidellen polvea. se kato RASITUSVAMMA ja MARSSIMURTUMA liiallisten kotitöiden ahertamisesta voi iskee millon vaan! :D
 
vieras
Niin, et ole varmaankaan koskaan pelannut jalkapalloa, sillä tasolla, että pelataan oikeasti tosissaan.. ja se pallo kun tärähtää esimerkiksi reiteen, niin se muuten sattuu.

Nimimerkillä kokemusta on, viimeksi turposi jalka viikoksi reiden kohdalta valtavaksi vaaleanpunaiseksi möhkäleeksi ja sen laskeuduttua oli pitkään pallon kokoinen sinipunainen mustelma :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Joo ihme meininkiä.
Toi ukko sitä kattoo joka ilta ja mä mietin et miten saan sabotoitua yle2 tosta telkkarista pois. Yksin saa tehdä kaikki kotiduunit illalla. Kunnon futisleski :/
Mee viereen katsomaan ja sitten 12.7. aloitatte talonraivausoperaation. Meillä on suunnilleen sellainen edessä. Minä seuraan jalkapalloa, mies kyllä ei, mutta ei se mitään järkevääkään sillä aikaa tee...
Ei tota kestä kattoa. Tai kuuleehan tota väkisin vähän ku trelkkari on koneen vieressä. Ja nuo viljelykset kyllä kuolee maantasalle jos ei niitä kastella ennenkuin 12. päivä.
kävele siitä töllön ohi ja kaadu dramaattisesti lattialle voihkien ja huutaen ja pidellen polvea. se kato RASITUSVAMMA ja MARSSIMURTUMA liiallisten kotitöiden ahertamisesta voi iskee millon vaan! :D
:D :LOL: :saint:
Kiitti hyvästä ideasta :D
Äsken se kysy et joko ne tomaatit kohta on jo valmiita siellä kasvihuoneessa, niin mä ilmoitin sille et ei ne valmistu ku ei niitä kastella. Ja voi niitä rikkaruohojakin kitkeä välillä.....
 

Yhteistyössä