jalat "kipeät" aamuisin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Mistähän voi johtua? Aamuisin mun jalat tuntuu jotenkin oudoilta, ei ehkä varsinaisesti kipeiltä mutta "särkee" ehkä vähän, tuntuu inhottavalta kävellä. Vähän jäykiltä tuntuu, enimmäkseen nilkan kohdilta. Tai särkee ehkä samalla lailla kuin flunssassa särkee lihaksia/niveliä. Tosi vaikee selittää.. Sama juttu jos istun lattialla niin mulla lyhyessä ajassa jotenkin puutuu/väsyy jalat niin et kun nousen ylös, on vähän inhottavaaa kävellä. Ja oon siis 22-vuotias nainen ja ihan hyvässä kunnossa enkä ylipainoinen, lapsia olen saanut kaksi ja nuorempi on reilu puolivuotias.
 
Ja ikää on paljon enemmän. On ollut aina. Liikun tosi paljon, eli siitä ei ole kyse. Itsellä tosin "oireet" pahenee, jos on pitkään liikkumatta. Reuma kannattaa tsekata myöhemmällä iällä - meilläkin on sitä suvussa ja sitä on veikanneet lääkäritkin puolivirallisesti. NIvelet eivät kuitenkaan ole tulehtuneet, joten jotain "esioireita" lienevät - tai sitten vaan sattumaa, joka ei koskaan tästä mihinkään pahene.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä