O
"outoa"
Vieras
Mistähän voi johtua? Aamuisin mun jalat tuntuu jotenkin oudoilta, ei ehkä varsinaisesti kipeiltä mutta "särkee" ehkä vähän, tuntuu inhottavalta kävellä. Vähän jäykiltä tuntuu, enimmäkseen nilkan kohdilta. Tai särkee ehkä samalla lailla kuin flunssassa särkee lihaksia/niveliä. Tosi vaikee selittää.. Sama juttu jos istun lattialla niin mulla lyhyessä ajassa jotenkin puutuu/väsyy jalat niin et kun nousen ylös, on vähän inhottavaaa kävellä. Ja oon siis 22-vuotias nainen ja ihan hyvässä kunnossa enkä ylipainoinen, lapsia olen saanut kaksi ja nuorempi on reilu puolivuotias.