Jaksakohan mennä siivoomaan lastenhuonetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Taas on leluja ympäriinsä, vaatteita pitkin lattiaa ja lapsille ku sanoo että pitäisi siivota niin aina tulee jotain, ei jaksa tai olevinaan koskee jonnekin tms.

Se auttaa hetken kun sanon että jos ehdin ekana siivoomaan niin ne lelut lähtee..sitten ne käy kaks lelua laittamassa paikoilleen ja alkavat leikkiä tai jotain.

Oon varmaan myöhässä tämän asian kanssa, tytöt on jo 3v. ja 6v. Pienempi joskus alkaa ihan oikeestikin siivoamaan kun sanoo mut useimmiten matkii isosiskoaan ja tekee vaan jotain ihan muuta.

Just olen menossa yläkertaan imuroimaan lastenhuoneita. Lähde "kaveriksi" . Yhdessä kaikki menee mukavammin ja joutuisammin ;) :D

Plääh. Mä sain eilen nuorimman lattialta tavarat paikoilleen ja vanhemmat patistin keräämään tavaransa lattioilta kauhean mutinan kera. Nyt oliis imurointi enään. Eli vähän voiton puolella olen. :)

Täällä lapset just siivoavat omia (kaks samassa huoneessa aina) huoneitaan. Välillä tehdään vaihto: siivotaankin toisten huone! Se on paljon helpompaa ja hauskempaa. Sitten osa lapsista imuroi olohuoneen ja keittiön, osa alkaa tyhjentämään tiskaria, 3-vuotias saa mopata.. Siivouspäivä on laatuaikaa vai kuinka se menikään :D Yhteistyöllä se sujuu.

Täällä lapset just siivoavat omia (kaks samassa huoneessa aina) huoneitaan. Välillä tehdään vaihto: siivotaankin toisten huone! Se on paljon helpompaa ja hauskempaa. Sitten osa lapsista imuroi olohuoneen ja keittiön, osa alkaa tyhjentämään tiskaria, 3-vuotias saa mopata.. Siivouspäivä on laatuaikaa vai kuinka se menikään :D Yhteistyöllä se sujuu.

Oujee..ei kyllä aina siltä tunnu :)
No on saatu jo melkein raivattua nekin sänkyjen alle eksyneet lelut ja laatikollinen ns.ylimääräleluja jotka saan oikeesti viedä pois, eivät enää niillä leiki. Sanoivat ihan itse että tuota ja tuota ei tarvita, vaikka joku aika sitten kun kyselin niin mistään ei ois voinut luopua.
Miten tuota lelua kertyykin noin hirveesti?

Yhteistyössä