jakomäestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
omistus- vaiko vuokra....jos vuokra niin en muuttaisi sillä siellä ei ole mitään pieniä vuokrataloja vaan kaikki talot ovat todella isoja ja alue muistuttaa slummia.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
omistus- vaiko vuokra....jos vuokra niin en muuttaisi sillä siellä ei ole mitään pieniä vuokrataloja vaan kaikki talot ovat todella isoja ja alue muistuttaa slummia.

kiitos! netistä jo kattelinkin ja taidetaan jatkaa asunnon etsimistä. ei oikein houkuttele.

ei se niin kauhea paikka ole, maine pahempi... ja isot asunnot ja halvat. huonolla tuurilla huonot naapurit ja hyvällä hyvät. itse tein töitä ostarilla 9 vuotta ja opin tuntemaan aika laajasti asukaskuntaa, ihan tavallista sakkia(suurin osa)

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:

Hmm... asutko itse jakomäessä???
Kyllä mielestäni nämä talot missä me asutaan on kaukana slummista!! Asunnot on edullisia muuhun hesaan verrattuna juuri tuon typerän maineen takia, taloja ja pihoja rempataan koko ajan, meidänkin asunto on täys rempattu 2006 ja asunnossa ei moitteen sijaa ole, ei liioin pihapiirissäkään ja hesassa (tai no missä ei ois? )joka paikassa on hörhöjä, välttelee yöllä liikkumasta (varsinkin viikonloppuna ) ostarin suunnalla niin ei tämä ole sen kamalampi paikka kuin missä olen asunut Jyväskylässä..

Maine on kamalampi kuin mitä paikka on..

Tietty jos meillä olisi varaa niin muuttaisin ilomielin johonkin rivitaloon, mutta siinä taas lapsi menettää kavereissa joita täällä nyt kolmen kuukauden aikana on saanut monta kuin taas kun vuosi asuttiin rivitalo/omakotitalo alueella Puistolassa joka on rauhallista seutua niin tytöllä ei ollu koko vuonna yhtään ainutta kaveria...

Ja lisäys vielä että kun kaverini oli ekaa kertaa tulossa meille niin sillä oli juuri tuo slummi käsitys ja sit oli ihan ihmeissään kuinka kiva paikka onkin ja kiva asunto.. :)