V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka haluaa asua lapsiensa kanssa taloissa jotka ovat täynnä juoppoja, narkkeja ja mamuja? :$
Kaikissa kaupungin asunnoissa KAIKILLLA alueilla on tämä "vaara" olemassa..
Jos ei voi ajatellakaan moista kannattaa miettiä kämppää muualta..
Ap:n katkeruus taitaa olla ihan omaa luokkaansa..
Ei kannata valittaa jos ei saa tosiaan puoli-ilmaista kämppää laatualueelta..
On toi keskusta-länsi helsinki nimittäin niin haluttua ettei taida juuri kukaan saada sieltä... Tuuri peliä on.
joo en kielläkään että olen hieman katkera koska musta ei oteta tarpeeksi huomioon sitä että on YH ja sitä että se raha EI kasva puussa !!!!
Sori mua taas nakertaa just toi että "olen yh- antakaa kaikki ilmaisiksi"..
Ei se raha puussa kasva kahdenkaan vanhemman perheessä.
Eikä se toisen aikuisen elämä ilmaista ole.
Ja ei se mun mielestä voi olla peruste että saa kämpä SIELTÄ MISTÄ HALUAA kun on yh. Samat tarveharkinnat kaikilla.
en minä TODELLAKAAAN ajattele noin että antakaa kaikki ilmaiseksi, ei MISSÄÄN nimessä mutta voisivat hieman ottaa tämän huomioon!!! no mut jos mietit että tulot yhdellä henkilöllä on 1500 ja kahdella vaikka 3000 ( jos nyt molemmilla sattuu olemaan noin pienet palkat ) niin kyllä siinä on HYVIN suuri ero!!! kaikki laskut puoliksi jne. ja me YHT:t maksetaan KAIKKI yksin!! ni kyl siinä nyt vaan on eroa!!!!
eikä tietenkään ole peruste että saa kAIKEN mitä haluaa kun on YH, mutta voisi ottaa huomioon sen!! ja mä taas sanon et sun kaltaset ihmiset ku "joutus" olla vaikka puolkin vuotta YH ni saas nähä mikä ois sun kanta näihin asioihin!! Sitä ei tajua ennen kun siihen ite joutuu, joten tooisaalta sun on ihan turha puhua, koska ET TIEDÄ!!
Ei olis kandenut erota.