A
akka-kakka
Vieras
Tämä paska-akka se jäi tänään kotiin kun en vaan jaksanut henkisesti lähteä töihin. Sain viime ja toissa viikolla niin paljon haukkumisia että nyt katkesi kamelin selkä. Haukut tuli työkavereilta ja suurin osa asiakkailta. Työ"kavereilta" tuli sen vuoksi etten ennättänyt tehdä kaikkea ajoissa(enpä ehkä ennätä tehdä omien töideni lisäksi neljän muun töitä kahta viikkoa varsinkaan ja yhä vaan jatkuu!!!). Ja asiakkailta haukut tuli kun erään osaston iiiiso virhe kaatui minun niskaan. Näitä olisin saanut kuulla vielä tämänkin viikon. "helvetin akka etkö sinä osaa mitään tai muka pysty tätä hoitamaan jne. Lisätyövoimaa ei voinut ottaa vaikka se ei ole rahasta kiinni. Minunkin palkka on siinä alimmaisessa tasossa eli ei edes keskiluokkaa läheskään, joten hyvähän sitä on teettää orjatyötä. Eri juttu olisi varmaan ollut jos olisin saanut johonkin apua eikä kaikki haukut vaan kaatuisi minun niskaan. No, nyt soitin töihin ja minun sairasloman ajaksi sinne otetaan apulaisia kun ei yksi pysty niitä hoitamaan jos minä olen poissa. En tiedä onko luulotautia vai mitä mutta tuntuu, että minua savustetaan ulos töistä. Olen vaan huomannut ettei meille oteta apulaisia töihin jos minä vain olen töissä, mutta jos olen poissa niin heti otetaan joku. Useamman kerran on näin tapahtunut. Ja henkilö jolle näistä kuuluisi virkansa puolesta valittaa on esimieheni. Pientä vuodatusta näin maanantaiaamuun.