Jäinpä terveenä sairaslomalle kun meni hermot töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akka-kakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akka-kakka

Vieras
Tämä paska-akka se jäi tänään kotiin kun en vaan jaksanut henkisesti lähteä töihin. Sain viime ja toissa viikolla niin paljon haukkumisia että nyt katkesi kamelin selkä. Haukut tuli työkavereilta ja suurin osa asiakkailta. Työ"kavereilta" tuli sen vuoksi etten ennättänyt tehdä kaikkea ajoissa(enpä ehkä ennätä tehdä omien töideni lisäksi neljän muun töitä kahta viikkoa varsinkaan ja yhä vaan jatkuu!!!). Ja asiakkailta haukut tuli kun erään osaston iiiiso virhe kaatui minun niskaan. Näitä olisin saanut kuulla vielä tämänkin viikon. "helvetin akka etkö sinä osaa mitään tai muka pysty tätä hoitamaan jne. Lisätyövoimaa ei voinut ottaa vaikka se ei ole rahasta kiinni. Minunkin palkka on siinä alimmaisessa tasossa eli ei edes keskiluokkaa läheskään, joten hyvähän sitä on teettää orjatyötä. Eri juttu olisi varmaan ollut jos olisin saanut johonkin apua eikä kaikki haukut vaan kaatuisi minun niskaan. No, nyt soitin töihin ja minun sairasloman ajaksi sinne otetaan apulaisia kun ei yksi pysty niitä hoitamaan jos minä olen poissa. En tiedä onko luulotautia vai mitä mutta tuntuu, että minua savustetaan ulos töistä. Olen vaan huomannut ettei meille oteta apulaisia töihin jos minä vain olen töissä, mutta jos olen poissa niin heti otetaan joku. Useamman kerran on näin tapahtunut. Ja henkilö jolle näistä kuuluisi virkansa puolesta valittaa on esimieheni. Pientä vuodatusta näin maanantaiaamuun.

:hug: :hug: anna tulla vaan kyllä me kuunnellaan :hug:
Toi on kyl niin viddumaista..itekkin olin edellisestä tosin harjoittelupaikasta vähän vastaavan takia saikulla useampaan otteeseen. Ei sitä oo kiva pas.ka sankona olla koko ajan :| :hug:

No eihän toi tilanne voi jatkua noin, eli sinuna yrittäisin ainakin ottaa esimiehen kanssa puheeksi nää vastuu- yms. kysymykset. Eli oletko kenties saikkulilla koko loppuvuoden, pakkohan sun varmaan on sinne jossain vaiheessa palata, jos et ole jo uutta paikkaa löytänyt. Eli yritä selvittää asiat, jos ei mitään ratkaisua löydy niin sitten tietenkin asia on eri...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän toi tilanne voi jatkua noin, eli sinuna yrittäisin ainakin ottaa esimiehen kanssa puheeksi nää vastuu- yms. kysymykset. Eli oletko kenties saikkulilla koko loppuvuoden, pakkohan sun varmaan on sinne jossain vaiheessa palata, jos et ole jo uutta paikkaa löytänyt. Eli yritä selvittää asiat, jos ei mitään ratkaisua löydy niin sitten tietenkin asia on eri...

Tämä tilanne ei ole jatkuvasti päällä vaan silloin kun monta henkilöä on poissa. Osa on hermolomalla. Asiasta on puhuttu ja moneen kertaan olen sanonut etten ennätä kaikkea jos moni on poissa. On sanottu, että otetaan apulainen kun tulee tällainen tilanne, mutta kun tilanne tulee niin sanotaankin, että kyllä me pärjätään näillä resursseilla. No tälläkin kertaa yritin reippaana tyttönä organisoida näitä töitä ja saada tietyt työtehtävät toisille töissäolijoille niinkuin oli esimiehen kanssa sovittu niin sain vain haukut, että tee vaan itse kaikki me ei oteta mitään vastaan. Kun välitin viestin esimiehelle niin hän vaan totesi, että selvitellään näitä asioita toukokuussa! Ja tee sinä nyt nämä työt.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Harmin paikka, mutta ei se ongelma valitettavasti tuolla sairaslomalla ratkea. "Nosta kissa pöydälle" tai vaihda suosiolla työpaikkaa. Asioista pitää uskaltaa puhua!

Ei ratkea ei, mutta en vaan jaksanut enää. Perjantaina meni touhu siihen asti, että parahdin itkuun erään puhelun jälkeen kun olin kuunnellut perkeleitä ja helvettejä muutaman puhelun. Vaikkei se mistä he valittivat ollutkaan minun vika niin kaikki se paska kaatui minun niskaan. On minut joskus uhattu tulla tappamaankin työpaikalleni, mutta onneksi näitä puheluja ei vielä tullut.
Työpaikan vaihtaminen on ollut mielessä, mutta olen aika vahvasti kiinni työpaikassani. Ja tässä on monta muutakin asiaa, joiden vuoksi ei olisi järkevää vaihtaa ihan vielä. Siis ihan vielä, koska tulen sieltä kyllä lähtemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
En jaksa koko juttua lukea, mutta eikös se henkinen stressikin ole jonkin asteinen sairaus, joten et sinä sentään aiheetta sairaslomalle jäänyt :)

Onhan se sairaus ja olisin varmaan saanut siihen sairaslomaa, mutta ainakin alkuviikon olen näin kotona. Kun käyn lääkärillä ja sanon tuosta työtilanteesta niin se kyllä selvittää miten paljon minun pitää jaksaa.

Yhteistyössä