Jahuu, sain maksettua VISA:n tyhjäksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säksätin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säksätin

Vieras
...tosin tilille jäi sitten kahden viikon elämiseen noin 200 e... Mut sain kun sainkin sen perhanan luoton pois. Nyt ei oo kuin asuntolainaa. Seuraavaks kun alkais saada vähän säästöön enemmän...

Onnittelut!

Mulla on ihan sama suunnitelma tässä kun tän kuun rahat tulee!
Kesän aikana olen kaikki muut osamaksut jo maksanut - ja en ikinä enää tilaa mistään hooämmältä tai hobbarista mitään osissa. Ja maksan kaikki mahdolliset lehtitilaukset ja vakuutuksetkin yhdessä erässä. Noh, vakuutukset on hintavia, mut tarkoituksena....

Visa jää, sillä se on kätevä väline jos netistä jotain tarvitsee ostaa. Esim. lippuja jne. Ja vararahastona.

Meillä oli vielä pari kk:tta sitten 2700€, nyt 1900€. Pikkuhiljaa.. Sitten kun saadaan se kokonaan maksettua - voidaankin lähteä etelään! Visalla tietty! 8)

[QUOTE="vieras";24393368]Meillä oli vielä pari kk:tta sitten 2700€, nyt 1900€. Pikkuhiljaa.. Sitten kun saadaan se kokonaan maksettua - voidaankin lähteä etelään! Visalla tietty! 8)[/QUOTE]

=D

Minäkin sain sen jo kerran maksettua, mutta sitten sinne on taas maksettavaa kertynyt, jota nyt yritän saada pois. Nuo maksettavat tuli pääosin uusista rattaista ja 2 vitriinistä, jotka oli hankittava.

Oli ns. tapissa eli 2000e kun viime kuussa maksoin mitä pystyin. Nyt oli loput eli 350e. Nyt kun vaan pystyis olemaan käyttämättä sitä... Säännöllisesti tulee olo että ton ja ton jutun olen ansainnut tai ne on muuten välttämättömiä ostaa...

Yhteistyössä