M
mantelisuklaa
Vieras
Eli ensimmäinen kummilapsi olis sitten "otettu vastaan". Toisaalta ihmettelen, mutta toisaalta en... Kyse miehen veljen tulevasta lapsesta, mutta kun mä en ole kun kerran tavannut ohimennen tämän hänen lapsensa äidin, enkä muutenkaan ole kauheesti ollut tuon veljenkään kanssa tekemisissä. Eli kiva juttu muuten, mutta silti mulla vähän hölmö tunne... Ja tämä pari kun ei ole niin varma, että ovatko, miten kauan yhdessä, niin kiva sitten, jos niiden tiet eroaa ja kummilapsi "katoaa" siinä sivussa.
Eli en tiedä edes missä tuo nainen asuu... Tai kaupungin, mutta en muuta.
Mutta joo.. Oli mulla ihan kyssäkin... Olisko hölmö viedä kumilahjaksi sellanen pikkuinen "kapiokirstu", eli ideana, että sais jemmata kaikkia muistoja vauvavuodelta tai mahd. vähän pidemmältäkin ajalta. Kirstuun tietty sitten myös perinteinen nimi, syntymäaika jne tiedoilla varustettu laatta ja mahdollisesti joku kuvakehystsydeemi. Mulla olis kyllä ihan selkee kuva päässä jo, mutta en tiedä missä sellasen sais toteutettua...
Olisko vinkkejä. Saako edes tuollasta minikirstua missään valmiina vai pitääkö teettä vaan suosiolla paikallisella puusepällä? Vai onko ihan liian omaperänen idea?
Vai pitääkö se sitten vaan olla se perinteinen kuvakehys, lusikka tms.... Tuo nyt vaan pälkähti mieleen, kun itse olen keränny omalle tytölle kaikkia juttuja talteen ihan vaan tuollaseen typerään muovilaatikkoon.... 
Mutta joo.. Oli mulla ihan kyssäkin... Olisko hölmö viedä kumilahjaksi sellanen pikkuinen "kapiokirstu", eli ideana, että sais jemmata kaikkia muistoja vauvavuodelta tai mahd. vähän pidemmältäkin ajalta. Kirstuun tietty sitten myös perinteinen nimi, syntymäaika jne tiedoilla varustettu laatta ja mahdollisesti joku kuvakehystsydeemi. Mulla olis kyllä ihan selkee kuva päässä jo, mutta en tiedä missä sellasen sais toteutettua...