V
vieras
Vieras
Viime aikoina olen usein käynyt lapsen kanssa sairaalassa (kädessä molemmat luut poikki, nyt seuraataan tarvitseeko laittaa "tuet" vai pärjääkö ilman niitä). En ole ehtinnyt piipahda FB:ssa. Nyt kun koulut alkoi, yksi tuttavista pisti sinne viestin "Olen ylpeä ekaluokkalaisen äiti." Jokunen aikaa sitten tuli kyseiseltä tuttavalta soitto illalla. Minä edes olisin voinut kommentoida sen viestin. Vastasin etten ehtinnyt edes käydä sillä sivulla kun olen jatkuvasti sairaalassa lapsen kanssa. Hän ei kysynyt miksi olen käynyt siellä vaan rupesi kertomaan omasta lapsesta, miten kivaa lapsella on koulussa. Sanoin vain että hyvä jos on kivaa siellä. Sitten tuttava vain jatkoi asioiden kertomista.
Kello oli jo 9 sanoin hänelle, että valitettavasti minun täytyy mennä jo nukkumaan kun aamulla taas aikainen herätys. Ei hän kuunnellut minua vaan jatkoi höpöttämistä. Sanoin hänelle taas, että nyt menen nukkumaan, soitellaan ja hyvää yötä. Sammutin puhelimen ja menin nukkumaan.
Aamulla oli viesti puhelimessa: Olet ilkeä kun sammutit näin puhelimen. Oliko noin vaikea keskustella minun kanssa edes 5 minuuttia.
En vastannut tähän viestiin enkä edes soittanut takaisin.
Kello oli jo 9 sanoin hänelle, että valitettavasti minun täytyy mennä jo nukkumaan kun aamulla taas aikainen herätys. Ei hän kuunnellut minua vaan jatkoi höpöttämistä. Sanoin hänelle taas, että nyt menen nukkumaan, soitellaan ja hyvää yötä. Sammutin puhelimen ja menin nukkumaan.
Aamulla oli viesti puhelimessa: Olet ilkeä kun sammutit näin puhelimen. Oliko noin vaikea keskustella minun kanssa edes 5 minuuttia.
En vastannut tähän viestiin enkä edes soittanut takaisin.