jättitarampoliini

Ei se turvaverkko mitään auta jos noi voltteja tekee ja tippuu niskoilleen. tai toinen on se ku nuo muksut viihtyy yhdessä siinä trampoliinilla vaikka kuinka sanois että pompitaan yksin. :\|
Niin ja meillä ei oo trampoliiniä.
Tutuilla on trampoliini lapsenlastansa varten ja siellä pojat saa pomppia ku tajuavat että vain yks kerralla. (koska naapurissa tätä sääntöä ei ole) tosin turvaverkkoa ei ole. :(
nim.merk. ylisuojeleva mamma ;)
 
Katiaana
Meilläkin on tuo 4.3m. Olen 3 luvannut olla hyppimässä yhtä aikaa, mutta selvät on säännöt, jos 1 kaatuu, hyppiminen loppuu heti! Ja jos mua ei uskota, tulee tramppis-aresti.

Onneksi meillä on joka pihassa tramppis, niin ei silleen ole kaikki pomppimassa meillä. :)

Mutta verkkoa ei näy olevan kellään muulla. :(
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:52 emokana kirjoitti:
Ei se turvaverkko mitään auta jos noi voltteja tekee ja tippuu niskoilleen. tai toinen on se ku nuo muksut viihtyy yhdessä siinä trampoliinilla vaikka kuinka sanois että pompitaan yksin. :\|
Niin ja meillä ei oo trampoliiniä.
Tutuilla on trampoliini lapsenlastansa varten ja siellä pojat saa pomppia ku tajuavat että vain yks kerralla. (koska naapurissa tätä sääntöä ei ole) tosin turvaverkkoa ei ole. :(
nim.merk. ylisuojeleva mamma ;)
meillä poika tekee voltteja pelkällä maalla. tai jos tekee tramppiksessa, niin siinä on sentään "pehmee lasku". Mutta jos verkkoo ei ois ja tömähtäs maahan ois matka 2x korkeempi.

joo, seliseli, voi tapahtuu... Mutta kyllä mä ennemmin annan tömähtää siihen tramppikseen kuin maahan. :ashamed:

Tosin en anna sen tehä voltteja tramppiksessa, mutta tekeehän ne kun silmä välttää. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:52 Katiaana kirjoitti:
Meilläkin on tuo 4.3m. Olen 3 luvannut olla hyppimässä yhtä aikaa, mutta selvät on säännöt, jos 1 kaatuu, hyppiminen loppuu heti! Ja jos mua ei uskota, tulee tramppis-aresti.

Onneksi meillä on joka pihassa tramppis, niin ei silleen ole kaikki pomppimassa meillä. :)

Mutta verkkoa ei näy olevan kellään muulla. :(
jo ei paljon verkkoja näy. Mutta viime vuonna oli ainakin loppu joka puolelta suomea ehkä ei oo sitten saanut aikaiseksi hakea. me haettiin.
Meilläkin niin että tyttö saa kaverinsa kanssa pomppia kun ei niin hurjasti hypi vielä. Mutta jos isommat pojat on tulossa naapurista niin sitten ttytöt menee siksi aikaa pois. koska ne hyppii niin hurjasti että tytöt vaan lentelis ilmaan.
 
en tunne yhtään raaja poikki -tapausta tramppikselta. meillä tosin nuo pomppijat on koululaisia ja ehkä n 5 v aloittaneet tuon "lajin". Ei trampoliini sovikaan parivuotiaille ilman vanhempien silmälläpitoa ja ei välttämättä sittenkään tai sitten sellainen metri kertaa metrin tramppis lastenhuoneeseen.
Itseasiassa tässä enemmän ja vähemmän vitsinä olen esitellyt tramppista meidän huusholliin äitienpäivälahjaksi mutta ei taida toteutua =) Ihan oikeasti hyppiminen voisi olla yksi tapa kuntoilla sekin. toisena vaihtoehtona olen esitellyt nuorimmalle jos meille molemmille hankittaisiin hyppynarut tai hulavanteet.
 

Yhteistyössä