Jättäisitkö vauvan kaupan ulkopuolelle odottamaan?

  • Viestiketjun aloittaja ktl
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se riippuu ihan alueesta missä kauppa on.
Pari kertaa olen mediumin vauvana jättänyt. Kun ei mahtuneet tuplat ovesta sisälle ja poju nukkui.
Muuten olen tuupannut nukkuvan vauvan samaisessa kaupassa tuulikaappiin. Ihan vaan siksi että kauppa on pieni ja vaunujen kanssa on ahdasta liikkua.
Muiden kauppojen eteen en ole uskaltanut vauvaa jättää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Kyllä se riippuu ihan alueesta missä kauppa on.
Pari kertaa olen mediumin vauvana jättänyt. Kun ei mahtuneet tuplat ovesta sisälle ja poju nukkui.
Meilläkään ei mahdu tuplat pikkukaupan ovesta. :kieh: Onneks on sen verta lyhyt matka, et voidaan mennä yksösillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Kyllä se riippuu ihan alueesta missä kauppa on.
Pari kertaa olen mediumin vauvana jättänyt. Kun ei mahtuneet tuplat ovesta sisälle ja poju nukkui.
Meilläkään ei mahdu tuplat pikkukaupan ovesta. :kieh: Onneks on sen verta lyhyt matka, et voidaan mennä yksösillä.
Meillä oli tonne "lähikauppaan" matkaa vajaa kilsa. Ja silloin viel esikoinenkin kulki kärryissä, niin tuplil oli mentävä, jos ei ollut kahta aikuista työntämässä kärryjä.
Nykysin onneks mediumi kulkee pidemmätkin kauppamatkat kävellen, joten juniorin kanssa pärjätään rattailla jotka mahtuu sisään =)
Ja tuo yksi ainoa kauppa on sellanen minkä eteen olen uskaltanut jättää vauvan. Ja niin näyttää muutkin jättäneen.
 
Synnyinpaikkakunnallani voisin jättää, tutut kassa"tädit" jotka voivat pitää puolella silmällä vahtia sen pari minuuttia mitä itsellä ei näköyhteyttä olis. Täällä nykyisellä asuinpaikkakunnalla en.
 

Yhteistyössä