Jättäisitkö vauvan kaupan ulkopuolelle odottamaan?

  • Viestiketjun aloittaja ktl
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Ainakin 20 vuotta sitten maalla se oli ihan yleinen käytäntö. En tiedä jätetäänkö sielläkään enää.
ja tämä vielä Helsingissä :(

Hui! Ei tulis mieleenkään edes täällä meidän pikkukaupungissa.
Äiti on kertonu et 30 vuotta sitten ei saanut ainakaan Helsingissä viedä vaunuja sisään kauppaan eikä mennä niiden kanssa minnekkään tavarataloon. Mut en kyllä jättäs, siinähän ne kulkee mukana kaupassa ihan niin kun muuallakin.
 
jenni
Asun sellasessa tuppukylässä, jossa on vain yks pieni kauppa, että kyllä olen jättänyt jos haen vain maitopurkin. Isompien ostoksien ajaksi en. Minkään muun kaupan pihalle en jättäisi. Autossa on odottanut, jos on nukkunut samoin maitopurkin hakemisen verran, muutoin ei.
 
Oon jättänyt lähikaupan eteen, kun haen maitopurkin, me asutaan pienes kyläpahasessa, missään isommassa kaupungissa en jättäis, enkä mä täällä meilläkään, jos nyt esim: cittariin mennään jättäis ulos vaunuihin.
 
Riippuu kaupasta. Jonkun pikkikaupan tai kioskin eteen voin jättää vallan hyvin mutten isompien koska ei ikinä tiedä miten kauan niissä saat jonottaa eikä niistä näe ulos missä vaunut on. Eli hysteerikko en ole, en kuvittele heti minkään hullun vaunuja kaappaavan vaikkei ne minussa kiinni olisikaan.
 

Yhteistyössä