Jättäisitkö miehesi, jos saisit siitä hyvästä miljoona euroa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Eihän tässä kysymyksessä olisi mitään järkeä, jos miehen voisi/saisi ottaa takaisin sen jälkeen, kun on sen miljoonan saanut.

En jättäisi, hän on tärkein ihminen elämässäni. :heart: Raha kyllä kelpaisi, mutta en mä rakkaastani halua luopua.
 
vieras
Hmm, toisaalta mieskin saattai ajatella että sillä miljoonalla taattaisiin lapsille melkoisen turvattu tulevaisuus, ja siltä osin luulen että hän tosiaan ymmärtäisikin. Hän kun tahtoo lapsilleen vaan parasta ja että heiltä ei mitään puutu. No tuossa tilanteessa puuttuisi yhdessä elävät vanhemmat kuitenkin...

Ei meillä nytkään rahaongelmia ole, joten eiköhän me jatkettais näin :) Pitäisin kultani :heart:
 
vieras
satavarmasti jättäisin.ongelmia tuova tuurijuoppo,josta ei meinaa millään päästä eroon yhteiseen omaisuuteen liittyvien juttujen takia. Eipä tarttis sillä rahalla enää ihmetellä miten asiat ratkoisi !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
En jättäis.
Nyt jo ottaa päähän kun miehen mielestä hänellä on tarjota mulle niin paljon vähemmän ku mitä ansaitsisin ja hän haluis antaa. Hitto, enhän mä halua kuin sen miehen :heart:
Joo, meillä on vähän sama juttu.. Eikä se sit oikeen tajua kun sanon olevani niin onnellinen jo tästä perheestä että mitään enempää en tarvitse.
 
näin
Hetkeäkään epäröimättä. Jättäisin miehen jos saisin huomattavasti pienemmänkin summan, sanotaan et jos saisin sellaisen summan et saisin vuokrakämpästä takuuvuokran maksettua, puolen vuoden laskut maksettua, uudet huonekalut ostettua ja uuden kannettavan ja kännykän -> olisin jo lähtenyt.
 

Yhteistyössä