Järkytys :(

Mä oon ihan sanaton... Ei herranjumala!
Kaverin exä on raskaana, ja tältä muijalta on jo yks lapsi otettu huostaan... Ja se on pamahtanut paksuks kun se on vielä ollu mun kaverin kanssa yhdes... Eli se on siis pettänyt mun kaveria silloin. Ei täs muuten mitään mut silloin kun se oli mun kaverin kans yhdes, se "hankki" keskenmenon ryyppäämällä, tupakoimalla ja polttamalla pilveä.

Ja silloin kun sen esikoinen oli ihan pieni, se viilteli itteään ja mitä kaikkea.

Ei muuta ku et siltä akalta pitäis poista kohtu tai jotain...
 
"vieras"
Minua järkyttää enemmänkin, että sinulla on kaveri, joka seurustelee kyseisten kaltaisten kanssa.. Mitä sitä sitten odottaa, jos tiedossa on, että nainen on ongelmainen tapaus.
 
[QUOTE="vieras";22107278]Minua järkyttää enemmänkin, että sinulla on kaveri, joka seurustelee kyseisten kaltaisten kanssa.. Mitä sitä sitten odottaa, jos tiedossa on, että nainen on ongelmainen tapaus.[/QUOTE]

No onneks ne ei oo nyt ollu n. 9kuukauteen yhdes mut mä yritin silloin tälle jätkälle selittää et kannattaa lähtee ku vielä voit... Eipä silloin uponnu järkipuhe : /
 
"tuikku"
ei välttämätä oteta toista pois jos sitä mietit,täällä on monta naista jolla on eka otettu huostaan mutta seuraavia ne saa pitää. miksi,sitä en tiedä. ehkä se on sun kaverin vauva,mistä tiedät että ei ole?
 
[QUOTE="Juu";22107280]Mielenkiintoinen kaveri sulla. Ja mielenkiintoinen naismaku hällä.

Ja mistäs päätellen se on pettäny, miksei voi olla sun kaveris?[/QUOTE]

No kun mun kaveri kertoi sen muijan pettäneen, eikä se yllätä koska se muija on jääny joskus jopa rysän päältä kiinni. Ja tää muija jätti mun kaverin sen toisen jätkän takia. Se oliski hyvä jos se lapsi olisikin mun kaverin, niin hän vois vaatia huoltajuutta... Mut nyt tää muija taitaa pilata toisenkin lapsen elämän...
 
[QUOTE="vieras";22107300]Ja kuulostaa, että naisella on mielenterveysongelmia. Ei ehkä ihan pysty vastaamaan tekemistään. Rajatilahäiriö?[/QUOTE]

No se on niin sekaisin koko tapaus kun vaan voi olla... : /
 
[QUOTE="eve";22107309]Mistä sä tiedät, että on tullut raskaaksi juuri siitä pettämisestä eikä vasta eron jälkeen?[/QUOTE]

Siitä et sen muija pitäis kuulemma ihan näinä päivinä poksahtaa.
Ja vaik se olisikin tullut raskaaks vasta eron jälkeen, ni se on kuitenkin pettänyt sen saman äijän kanssa mun kaveria.
 
[QUOTE="qwerty";22107322]Onpa sulla fiksu kaveri.[/QUOTE]

Eipä mun kaverissa oo muuta vikaa kuin se et se meni ja rakastu väärään naiseen, rakkaus kun on sokea. Katoppa huvikseks kuinka paljon paskaa iso osa palstan naisista ottaa niskaansa omilta miehiltään rakkauden takia.
 
"vieras"
Mun mielestä se on enemmän vastuussa, ketä on eniten järjissään. Kaverisi pitää ottaa vastuuta omista seurusteluistaan ja myös toisen raskaudesta, jos on tiedossa, ettei kyseinen yksilö pysty huolehtimaan lapsesta.
 
xbbx
No olipa sekava stoori ja on kyl kunnon spurguteinihommaa.

Ps. Keskenmeno tuskin tulee pilvenpoltolla. Runsas alkoholinkulutus ja erittäin runsas tupakointi SAATTAISI keskenmenon aiheuttaa mutta tuskinpa pilvenpoltto.
 

Yhteistyössä