Järkytys :(

[QUOTE="VVV";22108374]'Minä olen niin helvetin täydellinen että voin paheksua, arvostella ja haukkua ihmisiä netissä ja levitellä heidän asioitaan, on myös hyvin tärkeää että tietätte kuinka HALVEKSUN tätä ihmistä'[/QUOTE]

Mä en sentään tekemällä tee lapsia ja sitten raskaaksi tullessani tapa niitä. Enkä mä petä mun miestäni, mä en varasta muilta, enkä valehtele enkä levittele kenestäkään päättömiä juoruja jotka johtaa tappouhkauksiin. Eli olen mä jollain tapaa parempi, joo.
 
-
Mä en sentään tekemällä tee lapsia ja sitten raskaaksi tullessani tapa niitä. Enkä mä petä mun miestäni, mä en varasta muilta, enkä valehtele enkä levittele kenestäkään päättömiä juoruja jotka johtaa tappouhkauksiin. Eli olen mä jollain tapaa parempi, joo.
aika heikkoa, jos pitää omaa paremmuuttaan tuollaisen selkeästi sekaisin olevan ihmisen kautta korostaa. apuahan se ihminen tarvitsee, eikä mitään white trash -avautumista ja haukkumista kaksplussan keskustelupalstalla.
 
hetkonen
Kun avaudut omalla naamalla mielipiteistäsi, joka tunnistaa kuvasi, voi tunnistaa kenestä kirjoitat. Se ei oo oikein. Onko sinulla lapsia? Elämänkokemusta? Todennäköisesti ei, muuten et tälläisiä kirjoittelisi.
 
"nelli"
[QUOTE="jen";22107799]Kuulostaa ihan joltain 16 vuotiaitten keksimiltä tarinoilta :D[/QUOTE]

Ja sinä kuulostat ihan joltain pumpulissa kasvaneelta herrantuutelilta..
Usko pois, tälläistäkin tapahtuu.
En myöskään ihan ymmärrä tätä ajattelutapaa, että jos joku kaveri/tuttu käyttäytyy typerästi tai elää vähän kyseenalaista elämää, se tarkoittaa sinun tekevän samoin.

Itse olen juurikin tuollainen herrantuuteli, joka on kyllä kasvanut hyvässä ja varakkaassa perheessä.
Siltikin kavereistani ja tutuistani löytyy myös niitä joilla ei asiat ole olleet yhtä ruusuisesti, yksi hyväkin ystävä jonka elämä nyt on lapsesta asti ollut melko vauhdikasta ja kieroutunutta ja sama meno jatkuu osittain edelleen. Hänen kaveri- ja sukulaispiirinsä koostuu narkkareista,alkoholisteista,mt-ongelmaisista jne.
Silti hän itse on fiksu,käy töissä ja opiskelee samalla, ei kuluta liikaa alkoholia jne.
 
"vieras"
Näinhän tuo menee. Hullut muijat ja kiltit miehet. Jos antaa hyväksikäyttää itseään, niin eipä siinä läheiset paljon voi auttaa. Naiselle psykiatrista hoitoa ja kaverille terapiaa itsetuntoa kohottamaan.
 
joo-o
Kun avaudut omalla naamalla mielipiteistäsi, joka tunnistaa kuvasi, voi tunnistaa kenestä kirjoitat. Se ei oo oikein. Onko sinulla lapsia? Elämänkokemusta? Todennäköisesti ei, muuten et tälläisiä kirjoittelisi.
Jaa,mikähän siinä tarkalleen ottaen menee väärin kun nimiä ei mainita?
Se että joku ap.n tuttu tunnistaisi kirjoittelun kohteen, ei tee siitä julkista tietoa muille.
Alkaa tulla jo p*rseestä ja korvista ulos tämä nuoruus-kortti.
"Olet niin nuori,sinulla ei voi olla elämänkokemusta eikä lapsia,etkä todellakaan voi tietää mistään yhtään mitään. Odotahan vain kun kasvat,kyllä se Siperia opettaa..."
 
"vieras"
Nyt minusta olisi parasta, että te molemmat, sinä ja ystäväsi, ulostautuisitte (sekä henkisesti että fyysisesti) kyseisen naisen elämästä ja miettisitte miten toimia ja millaisia ratkaisuja tehdä, ettei joudu uudestaan samaan tilanteeseen. Jos kantaa kotiinsa hulluja ja narkkareita, niin eipä siinä voi kuin itseään syyttää.
 
"huoh"
Jaa,mikähän siinä tarkalleen ottaen menee väärin kun nimiä ei mainita?
Se että joku ap.n tuttu tunnistaisi kirjoittelun kohteen, ei tee siitä julkista tietoa muille.
Alkaa tulla jo p*rseestä ja korvista ulos tämä nuoruus-kortti.
"Olet niin nuori,sinulla ei voi olla elämänkokemusta eikä lapsia,etkä todellakaan voi tietää mistään yhtään mitään. Odotahan vain kun kasvat,kyllä se Siperia opettaa..."
Niin kun sitä elämänkokemusta voi olla nuorellakin, sitten taas vanha voi olla hyvinkin naiivi ja kokematon. Tuo kirjoittaja taisi mainita vain elämänkokemuksen puutteesta, ei iästä, niinkuin jotkut.
 
-
Jaa,mikähän siinä tarkalleen ottaen menee väärin kun nimiä ei mainita?
Se että joku ap.n tuttu tunnistaisi kirjoittelun kohteen, ei tee siitä julkista tietoa muille.
Alkaa tulla jo p*rseestä ja korvista ulos tämä nuoruus-kortti.
"Olet niin nuori,sinulla ei voi olla elämänkokemusta eikä lapsia,etkä todellakaan voi tietää mistään yhtään mitään. Odotahan vain kun kasvat,kyllä se Siperia opettaa..."
elämänkokemus ei korreloi välttämättä nuoruuden kanssa, eihän tässä siitä ole kyse. en tiedä ketjun aloittajan ikää (eikä edes kiinnosta), mutta erittäin kakaramaiselta nämä jutut ja varsinkin niiden esittämistapa kuulostavat siltikin.
 
kyllä
Kaikesta mitä kirjoitat netissä voi joku nostaa esim. kunnianloukkaus syytteen. En ymmärrä miten tämä avautuminen täällä auttaa kyseisiä lapsia?? Kyse voi olla juoruista, jotka aina muuttaa hieman muotoaan etenemisessään.
 

Yhteistyössä