järkyttävä perse tolla christina aguileralla

  • Viestiketjun aloittaja "msn"
  • Ensimmäinen viesti
"minttu"
Ehkä ollaan viimein menossa terveempään suuntaan.- Kunhan ei mennä ojasta allikkoon. Se sairaaloisen laihuuden jumalointi saisi loppua. Mutta ei ylilihavuudellekaan tulisi pikkurilliä antaa.

Muodokaat, mutta normaalipainoiset naiset kunniaan. Hanuria pitää olla, kakkosnelosesta saa vaan tikkuja.
 
palstailija harmaana
[QUOTE="minttu";27321388]Ehkä ollaan viimein menossa terveempään suuntaan.- Kunhan ei mennä ojasta allikkoon. Se sairaaloisen laihuuden jumalointi saisi loppua. Mutta ei ylilihavuudellekaan tulisi pikkurilliä antaa.

Muodokaat, mutta normaalipainoiset naiset kunniaan. Hanuria pitää olla, kakkosnelosesta saa vaan tikkuja.[/QUOTE]

mutta läski on silti rumaa, vaikka voissa paistas.

:)
 
Joo,ei tuo kyllä enää kaunis nainen ole. Paljon nätimpi kapeakasvoisena,tosin ei tuollainen liian laihakaan hyvä ole. Mutta onhan tuo aikamoinen norsu nykyään...Mutta mikäs siinä,tuntuu olevan itse tyytväinen kehoonsa.
 
LLM
Eihän se nyt kamalaa ole, mutta ei kyllä terveellistäkään. Enemmänkin tuntuu että nykyään kaikkien pitäisi "hyväksyä" ylipaino normaalina asiana. Tuo suunta on yhtä huolestuttavaa kuin sairalloisen laihuuden ihannointi.
En tarkoittanut tuota.

Ylipainosta ei ole haittaa. Lihavuudesta on haittaa. Mun puolesta olkoot muut miten lihavia vaan. Ei kuulu mulle.
 
LLM
[QUOTE="vieras";27321436]suahan tuo enemmän näyttää nakertavan kun kerta tartuit ;) ootko kenties jokin tanakampi täti, kun niin läskiintymistä puolustelet... ;D[/QUOTE]

En erityisesti puolusta. Enkä ole tanakka täti.

Antaa olla kun ei tajuta mitä sanoin. En jaksa jankuttaa asiasta.
 
"tttt"
Surullista että ihmisestä tulee "toisarvoinen" jos kiloja tulee jokunen lisää.

Luin Christinan tarinen kiloista. Hän on etelä-amerikkalainen (en nyt muista mistä maasta) mutta siis latino. LEVYYHTIÖT pakottivat hänet aikanaan laihduttamaan tikuksi. Ehtona että "ajavat" häntä kohti menestystä. Luurankona pysyminen ei ole hänen veressä, geenitaustansa vuoksi (kyllä, latinoilla todellakin on luonnostaan hanuria ja muotoja). Mutta ehdot oli kovat ja hän suostui "myymään" itsensä. Nyt ei enää. Häntä on käsketty laihtua. Mutta itse on kieltäytynyt. Ja hemmetin hyvä niin. Hänen lauluäänensä (josta hänen pitäisi kunnia saada) ei ole mihinkään muuttunut. Tai musikaalisuus.

Onko siis tervettä että ainoa mikä merkkaa on vaakan näyttämä???
 
Ken guru
[QUOTE="tttt";27321496]Surullista että ihmisestä tulee "toisarvoinen" jos kiloja tulee jokunen lisää.

Luin Christinan tarinen kiloista. Hän on etelä-amerikkalainen (en nyt muista mistä maasta) mutta siis latino. LEVYYHTIÖT pakottivat hänet aikanaan laihduttamaan tikuksi. Ehtona että "ajavat" häntä kohti menestystä. Luurankona pysyminen ei ole hänen veressä, geenitaustansa vuoksi (kyllä, latinoilla todellakin on luonnostaan hanuria ja muotoja). Mutta ehdot oli kovat ja hän suostui "myymään" itsensä. Nyt ei enää. Häntä on käsketty laihtua. Mutta itse on kieltäytynyt. Ja hemmetin hyvä niin. Hänen lauluäänensä (josta hänen pitäisi kunnia saada) ei ole mihinkään muuttunut. Tai musikaalisuus.

Onko siis tervettä että ainoa mikä merkkaa on vaakan näyttämä???[/QUOTE]

Ei varmasti tule toisarvoista. Ei ainakaan mun silmissä ja korvissa. Ihan mielettömän hyvä laulaja on edelleen. Ei se, että keskustelee asioista tarkoita ettei toista hyväksyisi sellaisena kuin on. Tuleehan sitä painoa yleensä jo iän myötä, uransahan hän aloitti jo lapsena. Mutta tuossa tuntuu että on tosi lyhyellä aikavälillä tullut huomattavasti painoa lisää. Kyllähän sellainen herättää keskustelua.
 
Toisessa kuvassa aivan liian laiha,
toisessa muutama kilo liikaa.

Tuosta välistä kun löytää sen kultaisen keskitien niin Aquilera on varmasti ihannepainossaan. Ei tuo nyt vielä mikään ylilihava ole vaikkei enää hoikkakaan.

Onhan näitä repsahduksia julkkiksillakin, mm. Tyra Banks, Lady Gaga jne...
 

Yhteistyössä