Jänskättääkö venäläisten Voitonpäivä huomenna?

Illujuttuja, ei tartte ottaa tosissaan:

Jos Putinkin on globalisti-illu (niitä on kourallinen niitä mega-illluja), niin se saattaa tehdä jotain perjantaina 13.päivä, koska illut on okkultisteja. :sneaky:

Mut olisin voinu vannoa että Putin aloittais sodan 22.2.2022, koska 22 on illuille tärkee luku.
Mut aloittikin 24.2.
 
vierailija
On se yksi k...pää ja valehtelija!!

"Länsi valmisteli maahamme hyökkäämistä, Putin jatkoi.
Putinin mukaan sotilasliitto Nato "loi uhkia" Venäjän rajoille, eikä länsi halunnut kuunnella Venäjää.
– Sotilasoperaatio tarvittiin, se oli ainoa oikea päätös. Vapaaehtoiset Donbassista ja venäläisjoukot taistelevat kotimaansa puolesta, Putin totesi.
– Venäjän viholliset yrittivät käyttää terroristitaktiikoita, Putin jatkoi.
Virallinen Venäjä ei käytä Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan sanaa sotaa, vaan puhuu erikoisoperaatiosta."



 
  • Surullinen
Reactions: Echo
vierailija
vierailija
Kannattaa silti muistaa, että nimenomaan Putin masinoi Trumpin valinnan ja Brexitin. Kannattaa tosiaan miettiä, että onko montaa asiaa, joka olisi länsimaisuuden ja putinismin etu samanaikaisesti. Ei tule montaa mieleen.
Valheet ovat harvoin mielenkiintoisia. Noin räikeät vieläpä.
Tuollaisista lähteistä tänne tulee aika paljon sellaista mitä jotkut kutsuvat omilla aivoilla ajattelemiseksi.
 
vierailija
Kannattaa silti muistaa, että nimenomaan Putin masinoi Trumpin valinnan ja Brexitin. Kannattaa tosiaan miettiä, että onko montaa asiaa, joka olisi länsimaisuuden ja putinismin etu samanaikaisesti. Ei tule montaa mieleen.


Tuollaisista lähteistä tänne tulee aika paljon sellaista mitä jotkut kutsuvat omilla aivoilla ajattelemiseksi.
Totta turiset.
 
Kannattaa silti muistaa, että nimenomaan Putin masinoi Trumpin valinnan ja Brexitin. Kannattaa tosiaan miettiä, että onko montaa asiaa, joka olisi länsimaisuuden ja putinismin etu samanaikaisesti. Ei tule montaa mieleen.


Tuollaisista lähteistä tänne tulee aika paljon sellaista mitä jotkut kutsuvat omilla aivoilla ajattelemiseksi.
Mä en ole putinisti, en globalisti vaan vanhanaikaisen itsenäisyysajattelun puolella. "80-luvun Suomi" siis.

Tykkään Brexitistä ja sympatiseeraan Trumpia n.60 % verran, mutta olen puhunut venäläisyyttä vastaan täällä palstalla jo viime vuoden puolella.

Olen aina ihmetellyt että miksi persut olivat Putin-faneja. Jos globalisaatiosta ei tykkää niin ei se vastaus nyt Venäjältäkään löydy.
 
Hävittäjien ylilento peruttu "sääolosuhteiden" takia. Kremlissä hyvä ilma, joten taitavat hävittäjät pötkötellä ukrainalaisilla pelloilla useana eri kappaleena.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Mä en ole putinisti, en globalisti vaan vanhanaikaisen itsenäisyysajattelun puolella. "80-luvun Suomi" siis.

Tykkään Brexitistä ja sympatiseeraan Trumpia n.60 % verran, mutta olen puhunut venäläisyyttä vastaan täällä palstalla jo viime vuoden puolella.

Olen aina ihmetellyt että miksi persut olivat Putin-faneja. Jos globalisaatiosta ei tykkää niin ei se vastaus nyt Venäjältäkään löydy.
1980-luvulla olimme kyllä vahvasti Neuvostoliiton talutusnuorassa.
 
vierailija
Oikeistolaiset on järkeviä ja reippaita, lusmuja ei tapureta liikaa päähän. Siinä on pieniä rippeitä vielä "koti, uskonto, isänmaa-ajattelusta"(tosin isänma on vaihtunut EU:iin ja Natoon)
kyllä

ja onnex uskonto ja sen merkitys on väistynyt rajusti nykymaailmassa

koti ja isänmaa ovat sellaisia joiden puolesta olen valmis tarttumaan aseeseen ja puolustamaan niitä hyökkääjää vastaan
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
vierailija

Yhteistyössä