Moikka taas pitkästä aikaa. Tulin vilkaisemaan joko Tiinuli olisi saanut vastaukset. Toivon parasta
Oli kiva kuulla Mysanista pitkästä aikaa. Meillä oli koira pari päivää hoidossa ja se kyllä piristi. Olis tosi kiva kun voisi ottaa oman, mutta se vaatisi muuttoa, kun ei vuokranantajat hyväksy.
Nopeesti noita juttuja selailin ja täytyy todeta että se surina on tuttua ollut mullekin, eikä vaan jaloissa vaan myös selässä ja kyljissä jne. Ohi meni. Niinku suurin osa muistakin oireista, ovat olleet tavallaan hetkittäisiä eli maks muutama viikko ja sitten jotain toista kummallista.
Ymmärrän hyvin teidän pelkonne, itse sen kokeneena ja yhä nykyäänkin silloin tällöin panikoin. Mutta kannattaa oikeasti ottaa huomioon että se on ihan mahdollista ja melkeinpä todennäköisempää kuin mitkään pahat sairaudet, että nää oireet johtuu pääasiassa rangasta ja lihasjännityksistä, jotka puristaa hermoja. Ja ne hermot ei unohda puristusta heti kun se laukeaa, saattaa jäädä pitkäkestosia ns. haamukipuja ja kaikenmaailman kummallisuuksia. Ja se että usein jos on taipumusta niihin vääriin asentoihin, niin tottakai ne vaivat jatkuvat ja jatkuvat.
Mulla tosiaan ylin nikama hieman vaihtelee paikkaansa edelleen, saan olla aika varovainen sen kanssa. Ja alaselkä. Ja yritän muistaa ja olla kiltisti, mutta aina en vaan jaksa, kun ottaa niin mielettömästä päähän elää vammaisena. Mutta sitten siitä kärsitään kun ei jakseta keskittyä.
Tsemiä mielettömästi kaikille, että saisitte kunnon tutkimukset. Jossain vaiheessa se on vaan fiksuinta unohtaa ne ms-taudit, jos ei sellaista ole löytynyt, ja antaa ruumiin parantaa itse itsensä. Sitä se ei todellakaan tee, jos ei pysty rentoutumaan. Se pitää vaan itse ymmärtää, eikä se ole helppoa.
Niin ja alkoholista, sillon kun jumitin kunnolla, se oli pahaksi, sain kunnon paniikkikohtauksen pari kertaa baarissakin.. hoh. joo. Usein kun alkoholi rentouttaa lihasjännityksiä, niin oireet tuplaantuu, kun hermot yhtäkkiä onkin vapaana. Nykyään pystyn ottamaan ihan reilustikin, jos mieli tekee. Mutta sillon jätän kyllä triptylin väliin, vaikka pieni annos mulla on, mutta se kun tehostaa alkoholin lamaavaa vaikutusta..
Palaan taas joskus
voimia kaikille :hug: