Ette voi uskoakaan miten paljon mua on helpottanut lukea näitä juttuja !
Oli ihan pakko rekisteröityä että pääsen osallistumaan keskusteluun
En edes tiedä mistä aloittaisin tämän oman juttuni, olen niin innoissani siitä etten ole yksin !
Kai se on loogisinta aloittaa ihan alusta, jos nyt kukaan jaksaa tätä lukea
Elikkä...
Kaikki alkoi kuukausi sitten, kun sain kissan pureman ulkomailla. Ajattelin että ei tässä mitään, desinfioin haavan ja kaikki oli jees. Kunnes sorruin googlettamaan asiaa... Tottakai mulle valkeni että puremasta voi saada vesikauhun, johon kuolee. Voi että, kaduttaa vieläkin etten antanut vain asian olla ! Miljoonat lääkärit ovat todenneet ettei mulla mitään vesikauhua ole, kuten on kaikki ystävät ja tuttavat ja
kaikki kenelle olen asiasta maininnut. Oikeastaan siitä päivästä lähtien on kättä särkenyt, vihlonut ja puuduttanut. Kuukauden aikana kaikki säryt, vihlonnat ja puutumiset on siirtynyt koko kroppaan. Mukaan on loikannut myös ihanat elohiiret ja muut lihasten nykimiset. Sekä kamala päänsärky, juuri sellainen ohimoilta puristava ja tuntuu kuin koko pää olisi sumussa. Tällä viikolla on alkanut myös ihanat huimaamiset ja pyörryttämiset, pelottaa olla yksin... Ja nukahtaminen, siitä voin vain unelmoida. Koska aina kun olen vähänkin rentona kaikki nykimiset alkavat. PAHOINA. Vielä muutama tunti sitten olin ihan varma että tässä tää nyt on, nyt mä kuolen. Tai en nyt mutta huomenna, tai jos en huomenna niin ehkä sitten ylihuomenna tai...... Tänään googlettamisesta oli hyötyä, koska löysin tän keskustelun =) Voi että mä olen iloinen ! Ja todella helpottunut, en oo kuukauteen ollut näin helpottunut. Tiedän, oikeasti tiedän sisimmässäni, että olen vain "luulotautinen" ja ahdistunut, mutta silti kun se paniikki iskee ei siinä ajattele järkevästi... Mulle on todettu muutama vuosi sitten paniikkihäiriö, jota ei ole ollut aikoihin, kiitos normalisoituneen elämäni, mutta nyt se taas näköjään nostaa päätään. Ainoa asia mikä helpotti paniikin alkaessa oli rauhoittava lääke, mitä sain sairaalassa ollessani. Muuten paniikki lähtee vasta sitten kun itku on päässyt purkautumaan. Sen jälkeen tuleekin kauhea väsymys ja pystyy nukkumaan. Onko muilla tälläistä "pelastuskeinoa" paniikista? Tai millä te ylipäätään hillitsette paniikin? Vai tuleeko se vain. Itse koitan hillitä sitä vain ajattelemalla loogisesti ja muistelemalla sitä ettei lääkärit ole löytäneet musta mitään... Vielä
. Hartiat ja niska on kokoajan jumissa, varmaan jännittämisestä... Outoa miten niskakipu voi vaikeuttaa elämää näin paljon. Tai pelkkä oma mielikuvitus ja ajatusmaailma... Huh, pakko kai käydä nukkumaan kun on taas juostava lääkäriin aamulla :attn:
Kirjoitinpa sekavan jutun, toivottavasti ymmärrätte, mutta olen vain niin innoissani siitä etten ole yksin ja että mä tuskin kuolen tähän kun ei muutkaan ole kuolleet!!!