Jännittää niin pirusti :)

Hauskinta tässä on ,että Isännän veli ja hänen emäntänsä menevät myös samana päivänmä vihille samassa kirkossa mutta koko suku ei tiedä meistä mitään :D hauskaa suunnitella toisten häitä ja me kun ei järjestetä juhlia ihan siitä syystä kun emme halua olla keskipisteenä :)
 
"xxx"
onnea kovasti teille.

Mutta miksi ihmeessä teidän pitää samana päivänä naimisiin päästä kuin miehesi veli. Heillä ilmeisesti juhlatkin silloin? Sieltäkö meinasitte karata vihille?

vai tuliko pakko mieli keretä ensin? eikö sitä olisi jo aiemmin voinut mennä tai vasta myöhemmin. Varsinkin jos haluatte että lapsenne saa alkunsa avioliitossa, vähän ristiriitaista kun ilmeisesti olette jo lasta jonkun aikaa yrittäneet.

Mutta onnea, ja älkää tosiaan sitten varastako päivää toiselta parilta jotka sitä jo pitkää mitä ilmeisemmin suunnitelleet.
 
He menevät pe 11.11.11 naimisiin ja juhlat ovat la 12.11 eli emme karkaa häistä minnekkään ja kun he eivät halua kirkkoon kun vanhemmat paikalle niin ei oo mikään ongelma:) Emme ole heidän päivää varastamassa kun emme edes kerro että olemme naimisiin menneet että saavat sukulaiset ihan itse huomata asian :) Onko tässä nyt joku ongelma ?????
 
itsekästä
Itse en ikinä menis samana päivänä naimisiin, kun siskollani/ystävälläni on häät. Tai jos menisin, en ikinä sitä kertois heidän juhlissaan. Enkä muuten ilmoittaisi myöskään kihlautumisesta, raskautumisesta, tai mistään muusta juhlittavasta asiasta toisten hääjuhlassa. Vuodessa on 364 muutakin päivää, miksi pilata heidän?
 
cccd
no mun mielestä on... ihan sama kun menisit jonkun sukulaisen vauvan ristiäisiin ja kesken ristiäisten töräyttäisit et hei mä oon raskaana... keneenköhän huomio silloin osuu? mun mielestä teidän kannattas olla hiljaa avioliitostanne jos ette halua toisten juhlaa pilata. Mä ainakin suuttuisin verisesti jos joku läheinen veis mun päivän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja itsekästä;24979398:
Itse en ikinä menis samana päivänä naimisiin, kun siskollani/ystävälläni on häät. Tai jos menisin, en ikinä sitä kertois heidän juhlissaan. Enkä muuten ilmoittaisi myöskään kihlautumisesta, raskautumisesta, tai mistään muusta juhlittavasta asiasta toisten hääjuhlassa. Vuodessa on 364 muutakin päivää, miksi pilata heidän?
Emme ole heidän päivää varastamassa kun emme edes kerro että olemme naimisiin menneet että saavat sukulaiset ihan itse huomata asian!!

Olemme ennen heitä päättäneet hääpäivän :)
 
"just"
[QUOTE="vieras";24979440]Mitä väliä sillä häiden jälkeen on, kenessä "huomio on"? Siis täh? Pitäisikö hääparin olla huomion keskipisteenä vielä kuukausia häiden jälkeen?[/QUOTE]

lukisitko koko ketjun uudelleen enneko tuut kommentoimaan?
Kyse on siitä että näillä kahdella on sama hääpäivä 11.11.2011, mutta nämä toiset ovat suunnitelleet häänsä ja pitävät juhlat jonne sukulaiset on kutsuttu. Tämä toinen pari taas menee ns. salaa naimisiin ja toivoo että sukulaiset huomaisivat sen näillä toisen parin juhlilla... joten silloin tämä hääpari jonka juhlapäivä on jää tietysti omalta osaltaan varjoon omissa juhlissaan. Jokainen voi kuvitella miten se käy...
Menikö perille vai haenko ratakiskoa?
 
itsekästä
[QUOTE="vieras";24979440]Mitä väliä sillä häiden jälkeen on, kenessä "huomio on"? Siis täh? Pitäisikö hääparin olla huomion keskipisteenä vielä kuukausia häiden jälkeen?[/QUOTE]

Kyllä hääparin pitää saada loistaa omissa juhlissaan! Siitähän tässä on kyse.
Mutta onko aloittaja miettinyt, että mites hääpäiväjuhlat sitten? Jos haluattekin juhlia sitten esim. 10-vuotishääpäivää suvun ja ystävien kesken, kumpi saa juhlat pitää? Todella typerä idea tuo. Jos ette kerran juhlia itse meinaa pitää, niin menkää toisena päivänä naimisiin.
 

Yhteistyössä