jännittää.. iiiiiik...(käynnistys)

mie
Neljä käynnistettyä synnytystä. Melko samalla kaavalla menny kaikki =) sormelle ollu auki 3cm kalvot puhkaistu, odoteltu että josko lähtis - ei lähde oksitosiinitippa käteen ja sitte odottelua. Kaikki siis suunnitellusti yliaikaisina ja aamulla menny, siinä 10 maissa saanu tipan kätee myöhäisin synty illalla klo 19 ja aikaisin iltap klo 15maissa =)
Hyvin menny siis kaikki neljä =) huoli pois ap.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
no mä en tiedä enää mitä toivoa :D ja mitä ajatella ja voih että... :xmas: . Mamma ois pakko koittaa unille mutta adrealiini kaiketi virtaa koska ei nukuta yhtään
Puhaltelen täällä käynnistystä sinne =)
 
Mixu
Toivottavasti vauva syntyy pian, ja vieläpä ilman käynnistyksiä. Jaksua sinulle! Ihan jännää samaistua fiiliksiisi, sillä itse olin samassa tilanteessa vuosi sitten. Onko siitä jo tosiaankin vuosi?! Toisen lapsen laskettuaika oli marraskuun lopussa ja poika syntyi viikkoa myöhemmin. Sillä kertaa synnytys alkoi itsestään, mutta esikoisen synnytys käynnistettiin. Kokemus oli kivulias. Sain eka tabletin kolmen aikaan iltapäivällä, toisen seitsemältä illalla. Yön kärvistelin,samoin seuraavan päivän. Poika tuli lopulta maailmaan illalla seitsemän aikaan. Päätin olla synnyttämättä enää koskaan... ;)
 
No minulle ei aiemmista synnytyksistä ole oikein mitään traumoja jäänyt vaikka poika iso olikin, onneksi kerkesin saamaan silloin spinaalin.

Mutta tässä toisen lapsen ja tämän lapsen välissä on nyt noin 4 vuotta ja niihin mahtuu 3 keskenmenoa ja tätä vauvaa on niin kovin hartaasti odotettu ja olen koko raskaus ajan pelännyt ja koittanut ajatella neutraalisti ja kuitenkin toivonut koko ajan että kaikki menee hyvin ja nyt se hetki on niin käsillä että syntyy ja se tuntuu ihan ihmeeltä :heart:
 
vieras
Anteeksi, hyppään nyt tähän ketjuun ihmettelemään että saanko kirjoitusta tänne näin? Uutta aloitusta ei anna aloittaa vaan tulee teksti: Index was outside the bounds of the array? Siis kun kirjoitan uuden aloituksen ja yritän lähettää sen. Mitähän meinaa?
 
Mixu
On toki luonnollista, että hermostuttaa. Vielä enemmän noilla mainitsemillasi taustoilla. Lienee sama, miten synnytys käynnistyy, kunhan toivottuun lopputulokseen päästään mahdollisimman pian. Älä huolehdi, hyvin kaikki menee. Olen hengessä mukana!
 

Yhteistyössä