ja se ois sulle ihan oikein et jättäis sut kävelemään,lapsi raasua käy sääliksi,ei hyvää päivää.Nyt ei kyl auta yhtään noi teidän naljailevat viestit, koska oon ihan v***n hermona, koska meidän pitää olla lapsen kanssa tasan 8.30 valmiina, koska silloin exä kurvaa meidän pihaan ja ottaa meidät kyytiin. Mut nyt tästä ei tunnu tulevan mitään, koska en saa unta ja mun pitäs kuitenkin 6.00 herätä laittamaan shnitzeleitä kai viimestään. Sit pitäs pukea tyttö ,mut se on tosi känkkäränkkä aina aamusin ja pelkään, et se saa jonkun raivokohtauksen viimestään autossa, kun ollaan Prismaseen matkalla ja sit exäkin hermostuu siinä, koska sillä on ihan v***n alhanen sietokyky kiukuttelevien lasten suhteen. Pelkään, et se vaan sit heittäis meidät Prismaan ja sanois että tulkaa bussilla takasin
sulla lipsuu nyt ote sinisulka, tuosta voi liian moni päätellä provoilun.Kohta mä en enää jaksa uskoa, että sä teet jatkuvasti tällästä käänteistä vispilän kauppaa...en ole helppo, vaikka sanonkin suoraan, että sun kannattaa kääntää kurssia posiitivisempaan päin, jos vielä koitat tavoitella mua!!!
sulla lipsuu nyt ote sinisulka, tuosta voi liian moni päätellä provoilun.
Sitten kun päätät lopettaa tämän roolin esittämisen niin sun pitää kertoa kuinka moni on uskonut 100% nämä ja yv:nä ollut tsemppailemassaÄlä nyt, mä ainakin päätin heti ottaa sanastooni termin käänteinen vispilänkauppa. Mun elämässä tulee olemaan NIIN paljon enemmän romantiikkaa!
Hei tuo tyyppi ei ees vilkassu mua kun se meni ohi ---> osoitti kiinnostustaan käänteisesti! jne =)
laita linkkiä kerran näin jonkun linkin,mut ei siel ollu muuta kun,että plussan miehiä kiitti ideastaOnhan tällä se blogikin joka on yhtä hulvaton kun nää jutut täällä
Jep.
[video=youtube;jG3IWHpQVJg]http://www.youtube.com/watch?v=jG3IWHpQVJg&feature=related[/video]