Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

"sipsi"
Ihan hulvaton ketju, aivan vatsaan koskee nauramisesta... niin sieluni silmin nään pariskunnan AUTOSSA hypermarketin parkkipaikalla syömässä kermaperunaa ja leikettä :LOL:

Entäs jo eksä ottaa nyksän mukaan? Tarjootko pottua ja pihviä hänellekin?
 
"vieras"
Tää ap on joku mies jolla on ihan helvetin hauskaa kun jengi täällä on niin pirun urpoa, että uskoo jotain näin älyttömän läpinäkyvää provoa. Tässä niin selkeesti tuodaan tiettyjä stereotypioita esille, ja esitetään asiat niin epäuskottavasti, että jotkut luulee, että sen on pakko olla totta. Musta tää vaan ei oo hauskaa nähnytkään, vaan maailman rasittavinta juttua sönkötetään, ja eniten rasittaa se, että joku menee ja uskoo ja ihan innoissaan kommentoi tänne miten ap on niin hölmö kun ei tajua, että exä ei halua sitä ja bla bla. Miten ois, että kukaan ei kommentoi ja ap vihdoin poistuis palstalta selittämästä tätä paskaa. Miten tää voi olla kenestäkään viihdyttävää?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25569468]Tää ap on joku mies jolla on ihan helvetin hauskaa kun jengi täällä on niin pirun urpoa, että uskoo jotain näin älyttömän läpinäkyvää provoa. Tässä niin selkeesti tuodaan tiettyjä stereotypioita esille, ja esitetään asiat niin epäuskottavasti, että jotkut luulee, että sen on pakko olla totta. Musta tää vaan ei oo hauskaa nähnytkään, vaan maailman rasittavinta juttua sönkötetään, ja eniten rasittaa se, että joku menee ja uskoo ja ihan innoissaan kommentoi tänne miten ap on niin hölmö kun ei tajua, että exä ei halua sitä ja bla bla. Miten ois, että kukaan ei kommentoi ja ap vihdoin poistuis palstalta selittämästä tätä paskaa. Miten tää voi olla kenestäkään viihdyttävää?[/QUOTE]

No tuskinpa monikaan tätä oikeasti uskoo :LOL: Mä ainakin otan huumorin kannalta, ja kyllä, viihdyttävää on :D
 
"sipsi"
[QUOTE="vieras";25569488]No tuskinpa monikaan tätä oikeasti uskoo :LOL: Mä ainakin otan huumorin kannalta, ja kyllä, viihdyttävää on :D[/QUOTE]

Samoin :) Eiköhön tämä ole ihan huumorihahmo - niin ainaskin uskoisin :)
 
"siru"
Nyt ei kyl auta yhtään noi teidän naljailevat viestit, koska oon ihan v***n hermona, koska meidän pitää olla lapsen kanssa tasan 8.30 valmiina, koska silloin exä kurvaa meidän pihaan ja ottaa meidät kyytiin. Mut nyt tästä ei tunnu tulevan mitään, koska en saa unta ja mun pitäs kuitenkin 6.00 herätä laittamaan shnitzeleitä kai viimestään. Sit pitäs pukea tyttö ,mut se on tosi känkkäränkkä aina aamusin ja pelkään, et se saa jonkun raivokohtauksen viimestään autossa, kun ollaan Prismaseen matkalla ja sit exäkin hermostuu siinä, koska sillä on ihan v***n alhanen sietokyky kiukuttelevien lasten suhteen. Pelkään, et se vaan sit heittäis meidät Prismaan ja sanois että tulkaa bussilla takasin :(
ja se ois sulle ihan oikein et jättäis sut kävelemään,lapsi raasua käy sääliksi,ei hyvää päivää.
 
Kepsis
Älä nyt, mä ainakin päätin heti ottaa sanastooni termin käänteinen vispilänkauppa. Mun elämässä tulee olemaan NIIN paljon enemmän romantiikkaa!

Hei tuo tyyppi ei ees vilkassu mua kun se meni ohi ---> osoitti kiinnostustaan käänteisesti! jne =)
Sitten kun päätät lopettaa tämän roolin esittämisen niin sun pitää kertoa kuinka moni on uskonut 100% nämä ja yv:nä ollut tsemppailemassa :D
 
[QUOTE="luppis";25570882]ihan ko ap olis seuraillu pikkasen liikaa frendei.. jotenkin tuo ap:n kertoma voisi hyvinkin mennä ko sarjaan yhteen jaksoon..[/QUOTE]

Jep.

[video=youtube;jG3IWHpQVJg]http://www.youtube.com/watch?v=jG3IWHpQVJg&feature=related[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
"hih"
Tää on kyllä hulvatonta, että joihinkin palstalaisiin menee ihan täydestä. :D :D
Haluaisinpa tietää, että kuka tämän provon takana on. Sitkeästi pitänyt yllä tätä hahmoa, ja onhan tää ihan hauskaa aina välillä, varsinkin silloin kun palstalaiset tarttuu täkyyn täysillä.
 
[QUOTE="hih";25571019]Tää on kyllä hulvatonta, että joihinkin palstalaisiin menee ihan täydestä. :D :D
Haluaisinpa tietää, että kuka tämän provon takana on. Sitkeästi pitänyt yllä tätä hahmoa, ja onhan tää ihan hauskaa aina välillä, varsinkin silloin kun palstalaiset tarttuu täkyyn täysillä.[/QUOTE]

No ei nää Sinisulan jutut oo yhtään sen uskomattomampia kuin Venakon jutut:x
 
[QUOTE="hih";25571019]Tää on kyllä hulvatonta, että joihinkin palstalaisiin menee ihan täydestä. :D :D
Haluaisinpa tietää, että kuka tämän provon takana on. Sitkeästi pitänyt yllä tätä hahmoa, ja onhan tää ihan hauskaa aina välillä, varsinkin silloin kun palstalaiset tarttuu täkyyn täysillä.[/QUOTE]

ewi nikillä tuo oli vaan hauskempi.
 
"jepa"
[QUOTE="vieras";25571092]EN ymmärrä miks tää ei vois olla totta.
Ettekö ikinä syö autossa vai mikä epäilyttää?[/QUOTE]

Juu sinisulan jutuissahan se AINOA outo juttu on autossa syönti :D kaikki muu on ihan kertakaikkisen normaalia täysijärkisen ihmisen käytöstä :D
 

Yhteistyössä