Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

wiener schnitzel kera kermaperunoiden :)
Riisudun vasta autossa, nii toi ei tuu olee onkelma :) sitä paitsi mä olen tosi hyvä korkkari kävelijä ja mun ex osaa arvostaa sitä, et se saa liikkua näin näyttävän naisen seurassa : )
Bon Appétit. Toivottavasti ei ole schnitzelit pitkin penkkejä.
Onko teidän Prisman yhteydes muuten alkoa? Siitähän vois hakea hyvän ruokaviinin. Ex ei vois heti lähteä ajamaankaan niin voisitte seurustella kivasti vähän pitempään autossa
 
Voi luoja!
Toivon TAAS ettei tää oikeasti ole todellinen. :D

Ensinnäkin..En mäkään olis hyvilläni jos mun miehellä olis tollanen roikkuva entinen nainen..vaikka heillä olisi yhteinen lapsi tai kaksi..En yhtään ihmettele vaikkei exän nyxä todellakaan tykkäisikään,että viettelee "laatu"aikaa sun kanssas..Tuskin sä lapselle annat mahdollisuutta edes olla isänsä seurassa,kun oot itte riisuutumassa ja ittees tyrkyttämässä..
Siks toiseks,mikset kunnioita exäs mielipidettä siitä,ettei häl oo velvollisuuksia lasta kohtaan,joka ei hänen lapsensa ole?
Luuletko että lapsi tuntee olonsa hyväksi katsellessaan,kuinka äiti tyrkyttää itseään..
Vuosi vuodelta lapset tajuu enemmän ja ne alkaa häpeämään..

Sä et kunnioita muita etkä edes itseäsi..Miksi kukaan kunnioittaisi sua?
(siinä syy ehkä siihen miksi sun mies jututkaan ei oikein skulaa..)
Sä puhut,kuinka olet oikea jumalatar ja sit kuitenkin valitat ettei sulla olekkaan hyvät rinnat..
Tunnetko sä itseäs ollenkaan?
Tiedätkö mitä haluat?
Tutustu itsees ja ala sit suunnitella vasta tulevaisuutta jonkun muun kanssa?
 
  • Tykkää
Reactions: Cherry Maua
pimpulapam
Onnea treffeille.. :D

Ja kiitos.. kun joskus tuntee itsensä hieman vajaaksi tekojensa puolesta, niin voi huokaista helpotuksesta ettei ole sittenkää kovin paha tapaus. Huh huh.

Mä niiiin toivon ettet ole mun kaveri huomenna JKL:n prismalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25568212:
Voi luoja!
Toivon TAAS ettei tää oikeasti ole todellinen. :D

Ensinnäkin..En mäkään olis hyvilläni jos mun miehellä olis tollanen roikkuva entinen nainen..vaikka heillä olisi yhteinen lapsi tai kaksi..En yhtään ihmettele vaikkei exän nyxä todellakaan tykkäisikään,että viettelee "laatu"aikaa sun kanssas..Tuskin sä lapselle annat mahdollisuutta edes olla isänsä seurassa,kun oot itte riisuutumassa ja ittees tyrkyttämässä..
Siks toiseks,mikset kunnioita exäs mielipidettä siitä,ettei häl oo velvollisuuksia lasta kohtaan,joka ei hänen lapsensa ole?
Luuletko että lapsi tuntee olonsa hyväksi katsellessaan,kuinka äiti tyrkyttää itseään..
Vuosi vuodelta lapset tajuu enemmän ja ne alkaa häpeämään..

"Ex ei suostu oma-aloitteisesti tapaamaan tätä lasta koska sen mielestä sillä on velvollisuuksia vain meidän biologista lasta kohtaan...siis ei tätä, jonka isi se ei ole"
Eihän kyseessä edes ole exän oma lapsi. En tiedä kauan olivat yhdessä (ymmärsin ettei kovin kauaa) niin eipä taida edes olla ehtinyt syntyä kovin syvää suhdetta tähän "lapsipuoleen"
Mutta meneehän se siellä autossa samalla kun esittelee itseään tyrkkysexypaidassa.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;25568322:
"Ex ei suostu oma-aloitteisesti tapaamaan tätä lasta koska sen mielestä sillä on velvollisuuksia vain meidän biologista lasta kohtaan...siis ei tätä, jonka isi se ei ole"
Eihän kyseessä edes ole exän oma lapsi. En tiedä kauan olivat yhdessä (ymmärsin ettei kovin kauaa) niin eipä taida edes olla ehtinyt syntyä kovin syvää suhdetta tähän "lapsipuoleen"
Mutta meneehän se siellä autossa samalla kun esittelee itseään tyrkkysexypaidassa.
Voi lapsi parkaa..
Miettikää,kun lapsi oikeasti istuis takapenkillä ja katselis sivusta,kun äiti riisuu ja tyrkyttää eväitään..
Mitä muuta lie noi lapset nähneet,ku eikös tää niitä raahaa treffeillä mukana ellei joku peru omia menojaan hänen takiaan..
 
Onhan noita itsekkäitä äitejä jotka raahaavat lapsia mukanaan iskuretkilleen.

Minkä ikäisiä nämä oikeat/kuvitellut lapset ovat? Toivottavasti vielä niin pieniä etteivät ymmärrä missä mennään vaan pitävät näitä treffejä hauskoina seikkailuina
 
Kassit huurussa...
Melkein mut ei ihan :D Tarkoituksena on, et tarjoan exälle ton ruoan parkkipaikalla, koska autossa on intiimimpi tunnelma :heart: Varsinkin mun exän autossa, kun se on siisti ja siellä voi kuunnella samalla musaa ja sitten siellä on myös lämmitys...voin rauhassa riisua takin ja olla ohuemmassakin paidassa siellä. Sieltä sit toivottavasti matka jatkuu Prismaan, kun olis paljon ostettavia ja exä on hyvä kantoapu :)
Et siis kehtaa tai voi pyytää exältä rehellisesti ja suoraan kyytiä ja kantoapua kauppareissulle vaan sun pitää väkisin yrittää naamioida avunpyyntösi treffeiksi?
 
Osui ja upposi!
Hahahaha, eli tilanne on siis se, että sinisulan eksä on luvannut heittää sinisulan käymään prismassa, ja sinisulka kuvittelee nyt että sillä on joku syvempi merkitys ja on itse ihan kympillä menossa treffeille. Mä voin niin kuvitella miehen ilmeen kun tuo haahka pärähtää paikalle jossain tissipaidassa ja kaivaa tupperwaret esiin. Ja ihan satavarmana se mies ajattelee päässään että "voi hyvä luoja, miksi mä koskaan sekaannuin tähän hulluun?" Sinisulka ei tietenkään siinäkään vaiheessa tajua mitään, vaan tulee sitten huomenna tänne selostamaan ihanista treffeistään eksän kanssa autossa. Kuinka epätoivoinen nainen voikaan olla. Säälin syvästi tätä ks. miestä ja näiden ihmisten lapsia(?)
*REPS*räkättää tätä lukiessa vedet silmissä ja kusee kohta housuunsa*
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25568456]JOS ex olis tosissaan laihdutuksen kanssa, niin olisko oikeasti reilua tehdä eivitettyä pihviä ja kermaperunoita?

Kysyn vaan ihan sivuseikkana... :snotty:[/QUOTE]

Melkein yhtä reilua kuin huijata miesraukka vasten parempaa tietoaan treffeille Prisman parkkipaikalle :D
 
"heh"
mulla tulee ap.stä mieleen se naikkonen joka huijas pari vuotta sitten tuolla irkkigalleriassa ja fb.ssä porukkaa. paljastukin et sillä ei oo lapsia eikä ollut etes raskaanakaan. Siitä oli juttua jopa lehdissäkin
 
Nyt ei kyl auta yhtään noi teidän naljailevat viestit, koska oon ihan v***n hermona, koska meidän pitää olla lapsen kanssa tasan 8.30 valmiina, koska silloin exä kurvaa meidän pihaan ja ottaa meidät kyytiin. Mut nyt tästä ei tunnu tulevan mitään, koska en saa unta ja mun pitäs kuitenkin 6.00 herätä laittamaan shnitzeleitä kai viimestään. Sit pitäs pukea tyttö ,mut se on tosi känkkäränkkä aina aamusin ja pelkään, et se saa jonkun raivokohtauksen viimestään autossa, kun ollaan Prismaseen matkalla ja sit exäkin hermostuu siinä, koska sillä on ihan v***n alhanen sietokyky kiukuttelevien lasten suhteen. Pelkään, et se vaan sit heittäis meidät Prismaan ja sanois että tulkaa bussilla takasin :(
 

Yhteistyössä