*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Ihanaa viikonloppu alkaa!!!

Iines79 oviksen tikutuskin taitaa olla tuurikauppaa, se LH huippuhan saattaa joillakin mennä niin äkkiä ohi, ettei sitä saa tikutettua ollenkaan, sen takia jotkut vissiin testaa jopa 2krt/pv.
Mutta siis testiviivan tummuminenkin tuollaisissa tapauksissa voidaan tulkita plussaksi, siis niin et se viiva tosiaan tummuu huomattavasti vaikkei kokonaan tulisikaan kontrolliviivan väriseksi tai tummemmaksi. Nuo selkeästi hailukat viivat ovat negatiivisia :(

Ovistesteistä kun nyt jäin höpöttelemään, niin ajattelin olla itse niitä tässä kierrossa tilaamatta.. yritän välttää kaikki ylimääräiset paineet asian suhteen :)
Greippimehunkin jätin kaupanhyllyyn. Lämpöjä kyllä sitten mittailenkin jotta tiiän koska se ovis on sitten ollu.

kuupas kp12/30-40 yk3

 


Lauantai 17.5.2008[color]

jennuli.................28v........6/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........7/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......8/28..............yk2.........esikoinen
Andala.................30v.......12/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......13/28-30...........yk2........neljäs
kuupas...............23v........13/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......13/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......13/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........14/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........14/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........14/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........15/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......15/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Tuulia79.............29v........22/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]

 
miracle Onnittelut kihlauksesta vielä täältäkin :) :flower:

Kohta alkaa työpäivä lähestymään loppuaan ja pääsee kotiin hyödyntämään viikonloppuna olevaa ovista :) Jokos muilla alkaa olemaan ovis lähellä?

 
Huomenta! Ihana aamu tänään. Töihin pitäis lähteä kohtapuoliin, mutta piti tulla lueskelemaan kuulumiset ensin :) Täällä ollaan vihdoin hyvällä tuulella, kun täti lähti pois ja pääsee taas keskittymään itse asiaan :saint: . Koko viikko onkin mennyt siinä, että olen ollut TODELLA pahalla tuulella. Mutta nyt tuntuu jo paremmalta... Oviksen pitäisi sattua tuohon ens viikonloppuun, eli eiköhän tuo harjoittelu kannata aloittaa jo tänään ;) Ens viikolla täytyy tarkkailla noita ovisoireita ja ajattelin kyllä tikutellakin. Mies pyöritteli vähän päätänsä, kun mun ovis- ja raskaustestit tuli. Ajattelee varmaan et olen täysin kajahtanut :LOL: :LOL:

Hyvää viikonloppua kaikille, ja muistakaa ahkeroida kovasti :heart:
 
Aika monella tosiaan on ovis jo lähellä. Itse en ole tikutellut koskaan kun nyt vasta yritys alkoi ja esikoisesta ei tarvinut. Jos limajutut inhottaa niin kannattaa varmaan lopettaa lukeminen tähän...

Mulla on noi limat niin selkeet, että niistä olen päätellyt oviksen. Tästä kierrosta olen juonut greippimehuakin (vähän niinkuin varmuuden vuoksi) ja tuntuu että limoja piisaa. Nyt on kuudes limapäivä jo menossa. Varmaan huomenna alkaa kuivempi kausi. Te jotka olette tikutelleet niin onko teillä osunut osunut ovis tosiaan viimeiselle limapäivälle? Varmasti on kovin yksilöllistäkin, mutta pitää silti udella.

Eilen illalla oli oikealla puolella vatsassa ihme juilintaa, eikä mulla ole ennen ollut mitään oviskipuja, ainakaan en ole huomannut. Tai sitten oli jotain itse kehiteltyä vauvakuumesekoilun aiheuttamaa :D En saanut sitten edes miestä kellistettyä illalla kun oli niin väsynyt, vähän ottaa aivoon :/ No, ehkä sitä nyt vielä ehtii? Ja jos nyt meni ohi niin seuraavaan kiertoon sitten vaan!
 


Sunnuntai 18.5.2008[color]

jennuli.................28v........7/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........8/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......9/28..............yk2.........esikoinen
Andala.................30v.......13/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......14/28-30...........yk2........neljäs
kuupas...............23v........14/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......14/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......14/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........15/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........15/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........15/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........16/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......16/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......18/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........23/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]

 
Kaa
Pitäisikö sitä tänne kuitenkin puumerkkinsä jättää. Nyt on menossa kp 18/31 ja yrityskertoja en osaa oikeaksi sanoa. Yritys aloitettu 08/07, km 11/07 ja ehkä jonkinlainen kemiallinen raskaus tai varhainen km 05/08. Mutta siis tuon syksyisen km:n jälkeen yk 5. Laskee kukin sitten miten tahtoo.

Ja sitten hieman epäilyä. Petissä oltiin edellisen kerran torstaina (kp 15/31). Ovistestin viiva oli vahvimmillaan keskiviikkona (kp 14/31), eli ovulaatio olisi sen mukaan mahdollisesti tapahtunut kp 15 tai 16. Elämme siis jännittäviä aikoja. Petiin ei taideta päästä ennen keskiviikkoa, joten tuon torstaisen voimalla mennään eteenpäin. Peukut pysytyssä niin itselleni kuin kaikille muillekkin!
 


Maanantai 19.5.2008[color]

jennuli.................28v........8/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........9/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......10/28..............yk2.........esikoinen
Andala.................30v.......14/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......15/28-30...........yk2........neljäs
kuupas...............23v........15/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......15/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......15/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........16/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........16/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........16/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........17/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......17/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......19/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........24/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]

 
Umaya: jos jossain vaiheessa päivittelet, niin laitatko mulle 14/28-30. Mun laskujen mukaan mulla on tossa yksi päivä enemmän kun pitäisi (siis siinä jo kp 15) vaikkei sen nyt niiiin väliä. Täällä on kyllä yritystä ollut niin paljon että, joka ikunen päivä on lähetetty vauvanpoikasia, mutta saapi sitten nähdä onko kukaan päässyt perille. Alkaa ajan mukaan olla tärppipäivät, tosin mitään fysiologisia merkkejä en ole seuraillut.

Miten muilla?
 
Kukkavanamo: Mulla ei tuosta tikuttelusta oikein ole kokemusta, mutta viime yk:lla jossain kp 16 kohdilla tikutin oviksen ja niihin aikoihin tosiaan oli limat "parhaimmillaan" ja siitä sitten alkoi kuivumaan. Voi siis olla, että mikäli vaan maltan, niin en tikuttele tässä kierrossa. Tosin, testit polttelee tuolla kaapissa, eli varmaan sorrun siihen jännäilyyn :LOL: :LOL:
Kekkeri: Harjoitukset aloitettu täälläkin, mutta kp vasta 10 eli omaksi iloksi on menty :D Ovismerkkejä ei ole vielä minkäänlaisia ja hyvin kuivaa on tällä hetkellä. Oviksen pitäisi osua ens viikonlopulle, joten tällä viikolla täytyy tarkkailla merkkejä josko loppuviikosta päästäis sitten tositoimiin :saint:

Kuinkahan monta plussaa saadaan tähän ketjuun? Mulla on hyvä fiilis, että monta tulee :heart: :whistle: :whistle:
 
Huomenta!

kekkeri: Täällä ainakin alkaa olla tärppipäivät lähellä, vihdoinkin! Taitaa kierto venähtää... Alavatsaa särkee, samoin alaselkää ja molempia oikealta puolelta. Eli sieltä on munis lähdössä liikkeelle.

Tänään taas laitetaan miehen vauvanalut liikkeelle ja varmistellaan huomenna ja keskiviikkona. Ja sit laitetaan peukut pystyyn ja toivotaan parasta!
 
Liityn minäkin tähän pinoon, vaikka uhmaankin sillä kohtaloa.. Tänään vasta tietää saadaanko ovis aikaiseksi tälle viikolle..

Eli yritystä 18kk, lapsettomuushoidot alkoivat 08/07.. Rankkojen hoitojen ja tutkimusten jälkeen viimeinen hoitokerta lähti käyntiin viime viikolla, tällä viikolla ovis mikäli lääkkeet ovat tepsineet, eli testaus vko 23 loppupuolella.. Ikää 19v.. Niin ja nyt on kp 14/36.. Eli jos nyt ei tule plussaa niin mahdollisuudet ovat menneet puolen vuoden ajaksi (myöhään syksyllä vasta seuraava hoito :( ) Eli paineet on kovat, seksiä ei tee mieli ja vauvan tahtoisi masuun.. ei hyvät lähtökohdat, mutta katsotaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Liityn minäkin tähän pinoon, vaikka uhmaankin sillä kohtaloa.. Tänään vasta tietää saadaanko ovis aikaiseksi tälle viikolle..

Eli yritystä 18kk, lapsettomuushoidot alkoivat 08/07.. Rankkojen hoitojen ja tutkimusten jälkeen viimeinen hoitokerta lähti käyntiin viime viikolla, tällä viikolla ovis mikäli lääkkeet ovat tepsineet, eli testaus vko 23 loppupuolella.. Ikää 19v.. Niin ja nyt on kp 14/36.. Eli jos nyt ei tule plussaa niin mahdollisuudet ovat menneet puolen vuoden ajaksi (myöhään syksyllä vasta seuraava hoito :( ) Eli paineet on kovat, seksiä ei tee mieli ja vauvan tahtoisi masuun.. ei hyvät lähtökohdat, mutta katsotaan..
Tervetuloa mukaan!! Erityisen paljon peukutusta siihen suuntaan!!
 
Tervetuloa Dreamer-88 :flower: Toivon kovasti onnea yritykseen sinulle! Jotenkin olisi vaan niin hienoa, kun joku oikein pitkään yrittänyt onnistuisi, joten pidän peukut pystyssä. Toki toivon, että jokainen tässä ketjussa plussaa :D :D

Tuossa aiemmin aamulla jo kerkesin rehvastelemaan, että tässä kierrossa en tikuttele ovista. No, eihän sitä nyt voinut ja menin testin tekemään :ashamed: . Hämmästyksekseni sain kaksi tasavahvaa viivaa, eli toisin sanoen, oviksen pitäisikin olla aivan pian käsillä vaikka mennään aika aikaista vaihetta kierrosta. Mitään ovisoireita ei ole ollut, siksi vähän ihmetyttää... Tää yk taitaa kyllä mennä plörinäksi, koska tänään tai huomenna ei taida olla mahdollisuutta pupuilla eli ainoa toivo on se, että eiliset simpat jaksaisivat sinnitellä... Taitaa olla mahdotonta :( :kieh:
 
Tervetuloa Dreamer-88 ja pidän sulle peukkuja oikein kaksinkäsin, varmasti on ollut rankkaa ja toivotaan että odotuksenne palkitaan :hug:

Kekkeri, täällä on kyllä harrasteltu siihen malliin myös että on jo kumma jos ei jotain tapahdu :D

Iines79 ja niiskunenä-78 Onnea oviksesta!!

ON: täälä elellään edelleen tylsää vaihetta.. kiertokun tuppaa olemaan n.33pv niin sen mukaan oviskin olisi vasta viikonloppuna.. tylsää.. silti ollaan jaksettu harjoitella ovista varten :D Esikoinen kun tärppäsi niin etten mistään oviksista tms. tiennyt tuon taivaallista, pupuiltiin vaan ahkerasti ja heti tärppäsikin. Sillon ei ollut mitään stressiä koko asiasta ja se varmaan osaltaa vaikuttikin. Nyt siis käytetäänkin tuota samaa taktiikkaa+lämpöjen seurailu :)

kuupas kp15/30-40 yk3
 
Huomenta,

Pakko tulla kertomaan. Meillä on melko pienet mahdollisuudet saada plussatesti parin viikon päästä. Eilenhän meidän piti hyödyntää ovista mutta iltapäivän aikana koko ovis olikin jo ohi :( . Ekaa kertaa ikinä huomasin sen loppumisen. Ja illalla homma varmistui, kun lämmöt oli jo kohonneet.

Me ei siis ehditty parhaimpaan aikaan hommiin. Ja tuskin vanhat simpat on selvinneet niin kauan, kun edellinen kerta oli torstaina. Mies ei paljon ollut viikonlopun aikana paikalla, vaikka yritin houkutella. Näin siis täällä. Aika minimaaliset on mahdollisuudet.
 

Yhteistyössä