jälkitarkistus..koska???

synnytys kyseessä siis....... :ashamed:

2kk meni jo.......... :eek: nytkö sit rahaa ei tuu enää?? en oo saanu lapsenvahtia kaksosille ja muille lapsille ja täytys neuvola aikaki varata. Voihan ny v.ittu taas tätä elämää \|O
 
eitotta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:18 Huopatossu kirjoitti:
2kk synnytyksestä on kelalle toimitettava todistus siitä
tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa! jälkitarkastuksessa käytävä 5-12 vkoa synnytyksestä. tästä puheenollen tajusin että meiän vauva 3kk ja en ole muistanut viedä paperia kelaan :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:23 eitotta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:18 Huopatossu kirjoitti:
2kk synnytyksestä on kelalle toimitettava todistus siitä
tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa! jälkitarkastuksessa käytävä 5-12 vkoa synnytyksestä. tästä puheenollen tajusin että meiän vauva 3kk ja en ole muistanut viedä paperia kelaan :ashamed:
Näin mulle neuvolassa sanottiin parempi kait kysyä kelasta
 
Mulle ainakin annettiin neuvolassa jo hyvissä ajoin aika jälkitarkastukseen, ei mun sitä tarvinnut erikseen soitella ja tilata!! :eek: Ja lääkäri kirjoitti automaattisesti sen todistuksen Kelaa varten!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:25 miina kirjoitti:
Mulle ainakin annettiin neuvolassa jo hyvissä ajoin aika jälkitarkastukseen, ei mun sitä tarvinnut erikseen soitella ja tilata!! :eek: Ja lääkäri kirjoitti automaattisesti sen todistuksen Kelaa varten!
no ku mulla oli aika,mutten päässyja nyt en tiä missä kumman välissä pääsisin ilman lapsia sinne.. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:25 miina kirjoitti:
Mulle ainakin annettiin neuvolassa jo hyvissä ajoin aika jälkitarkastukseen, ei mun sitä tarvinnut erikseen soitella ja tilata!! :eek: Ja lääkäri kirjoitti automaattisesti sen todistuksen Kelaa varten!
no ku mulla oli aika,mutten päässyja nyt en tiä missä kumman välissä pääsisin ilman lapsia sinne.. :/
Eikö teillä terveydenhoitaja katso lasten perään sillä aikaa kun äiti on tarkastuksessa? Meidän neuvolassa on ainakin niin.. :eek:
 

Yhteistyössä