Jäin miettimään (pariskunnat +kummius ketjusta), onko mielipiteissä yhteneväisyyksiä alueittain/ iän perusteella?

"tii-"
Itse valitsisin mieluummin pariskunnan yhdessä. Hyvän ystävän vakiintunut puoliso on yleensä myös hyvä ystävä. En kuitenkaan loukkaantuisi, jos minua/puolisoa pyydettäisiin kummiksi erikseen.
 
lucifer
minusta oli outoa kun mieheni veli silloisen puolisonsa kanssa pyysi meitä molempia lapsensa kummeiksi vaikka oltiin vain kihloissa. muutkin kummit heillä oli pareja ja nyt näistä pareista olen mieheni kanssa ainoat jotka ovat yhdessä... ja en ollut nähnyt tätä veljeäkään kuin muutaman kerran ja hänen puolisonsa vain kerran. että en ollut läheinen heidän kanssaan.
:popcorn:
 
[QUOTE="tii-";26982207]Itse valitsisin mieluummin pariskunnan yhdessä. Hyvän ystävän vakiintunut puoliso on yleensä myös hyvä ystävä. En kuitenkaan loukkaantuisi, jos minua/puolisoa pyydettäisiin kummiksi erikseen.[/QUOTE]

Eihän se välttämättä näin ole.

Itse en koe olevani hyvä ystävä ystävättärieni miesten kanssa;
joidenkin uusia puolisoita voin sanoa juurikin tutuiksi ja eronneiden ex-puolisoihin en ole missään yhteydessä.
Mieheni on vielä vähemmän tekemisissä näiden kanssa.

Miehen ystävistä yhden vaimoa pidän hyvänä kaverina.
 

Yhteistyössä