Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sf:ei todellakaan!!! kyl kaks päivää avaamattomana on maksimi mitä itse oon uskaltanut juoda ja jos on eilisen maito ollut mikä on avattu aamulla niin illalla on ollut jo kökköjä maidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Onkohan se vielä käyttökelposta...
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:maidon käyttäkelposuus on helppo tarkastaa silleen että laittaa sitä kahvin sekaan (tai muun kuuman nesteen?) Jos juoksettuu on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja sf:ei todellakaan!!! kyl kaks päivää avaamattomana on maksimi mitä itse oon uskaltanut juoda ja jos on eilisen maito ollut mikä on avattu aamulla niin illalla on ollut jo kökköjä maidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:maidon käyttäkelposuus on helppo tarkastaa silleen että laittaa sitä kahvin sekaan (tai muun kuuman nesteen?) Jos juoksettuu on pilalla.
Käykö kiehuva vesi? Meillä kun ei juoda kahvia...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:on tutkittu että suomalaiset kyttää liikaa päiväyksiä.. Iltalehti tai sanomat teki tossa keväällä testin, että antoivat ihmisille jugurttia ja sanoivat että toinen on ihan tuoretta ja toisessa on menny päiväys.. Ni kaikki ihmiset sano että kyllä huomaa että on päiväys menny, maistuu erilaiselle yms. Totuus oli että molemmat jugurtit oli samasta tuoreesta purkista... Vika on siis korvien välissä...![]()