Jaahas likat, ja miks ei pojatki :) Pidetäänkös kahve/tee paussi? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tauolla ollaan täälläkin :wave:

Lumimyräkässä painettiin aamupäivä: esikoinen käytettiin hammaslääkärissä ja sit lapset halus vielä pihalla lumessa leikkiä ja mä tein talven ekat lumityöt =)

Nyt kuopus nukkuu, esikoinen kattoo telkkua ja MÄ LÖHÖÄN :saint:

[QUOTE="Anne";22422338]Oijoi. Siivu rieskaa ja kylmää kinkkua ja sipasu joulusinappia :P Muutenhan en sinappia syökkään.
Joulutorttupohjista saa muutakin kivaa jos niitä nyt on pakastimeen eksynyt. Itse tuuppaan niihin kinkkua ja juustoa tai riisiä, sipulia ja jauhelihaa :)[/QUOTE]

kuulostaa hyvältä :P

Tauolla ollaan täälläkin :wave:

Lumimyräkässä painettiin aamupäivä: esikoinen käytettiin hammaslääkärissä ja sit lapset halus vielä pihalla lumessa leikkiä ja mä tein talven ekat lumityöt =)

Nyt kuopus nukkuu, esikoinen kattoo telkkua ja MÄ LÖHÖÄN :saint:

Mä en kans hetkeen tee yhtään mitään :D

Jos tuon postinkin samalla tarkistaisi kun käy laittamassa kupposen kuumaa. Kovasti on nyt jotenkin takkuillut tuo postin tulo. Viime viikolla alkuviikosta ei tullut muistaakseni mitään ja torstaina ja perjantaina olikin postipoika pulassa kun yritti tunkea kaikkia posteja luukusta välioven väliin. Jotenkin sattui juuri tulemaan valokuvia ja valokuvakalenteria ja Aku Ankkaa ja pirkkaa ja vaikka mitä.

[QUOTE="Anne";22422421]Jos tuon postinkin samalla tarkistaisi kun käy laittamassa kupposen kuumaa. Kovasti on nyt jotenkin takkuillut tuo postin tulo. Viime viikolla alkuviikosta ei tullut muistaakseni mitään ja torstaina ja perjantaina olikin postipoika pulassa kun yritti tunkea kaikkia posteja luukusta välioven väliin. Jotenkin sattui juuri tulemaan valokuvia ja valokuvakalenteria ja Aku Ankkaa ja pirkkaa ja vaikka mitä.[/QUOTE]

meille tuli kans eilen kasa postia mitkä olis pitäny tulla jo viime viikolla. mm. mun ja miehen sydänkorut ;) Otti mies ilolla vastaan ja sanoi laittavansa sen johonkin, missä muistuttaa musta aina :)

Yhteistyössä