P
pimpula
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja tää on toinen kerta vasta kun tytölle tuli edes minkää sortin jälkeä, yleensä toi koira vaan haukkuu ja murisee vastaavassa tilanteessa, ja se on riittänyt likalle muistutukseks ettei kiusata, mut ei näköjään tällä kertaa.
Vasta toinen kerta?Jep jep.
Vasta toinen kerta kun tulee tuli jälkeä (jäljiks mä en laske niitä valkoisia rantuja jotka häipyy puolen tunnin sisällä ).
Mutta edelleen jankkaan,että mitäs sitten,kun tulee se kolmas kerta?Sillon voi olla se jälki jo ihan muuta,ku nirhaumaa..
Osaatko sä yhtään lukea? :headwall: Mähän kirjoitin tonne ylemmäs että mä kehitän tähän tilanteeseen nyt ratkaisun ilman että koirasta täytyy luopua. Eli kitken ton kiusaamisen lapsesta lopullisesti.
sun ois pitänyt tehdä se ajat sitten ,mutta kun et osaa. siinä ongelma 2
Tokihan mä lukea osaan,ainaki tavaamalla.Mut tohon teiän tilanteeseen ei kyllä pelkkä asioiden suunnittelu auta,vaan jotain pitäis tehdä nyt.Mä ainaki antaisin koiran sellaseen perheeseen,jossa se sais elää ja olla rauhassa,ilman pelkoa,että joku tulee sitä kohta mottaamaan.