Ja taas tummat raiskasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen lukenut että esim. Espoossa 70% ilmoitetuista raiskauksista on mamujen tekemiä vaikka väestöstä vain 4% on mamuja ja Hkissä sama luku on raiskauksia mamujen tekemiä on 40%.
Aika kovia lukuja. Se voi johtua uskonnosta joka ei kunnioita naisen vapautta?

Mutta en halua lietsoa koska olen saanut henk. kohta hakkaus- ja raiskaus uhkailuja netissä yhdeltä mamulta ja tämän kavereilta koska eivät hyväksyneet kantojani naisjohtajuuteen. Nyt perheellisenä otan uhkaukset HYVIN vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Olen lukenut että esim. Espoossa 70% ilmoitetuista raiskauksista on mamujen tekemiä vaikka väestöstä vain 4% on mamuja ja Hkissä sama luku on raiskauksia mamujen tekemiä on 40%.

Se on totta, eihän nainen ole niiden kulttuurissa minkään arvoinen, sitä voi kohdella kuinka vain!!

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Se on totta, eihän nainen ole niiden kulttuurissa minkään arvoinen, sitä voi kohdella kuinka vain!!

Juuri niin!

Näiden amerikkalaisten saastainen kulttuuri vielä leviää tänne kaiken maailman poptähtien ja mcdonaldsien takia. Kyllä se on niin väärin!

No hoh-hoijaa joo!! Mikä uskonto ei kunnioita naisen vapautta? Eiköhän se ole ihan yksilön omaa kusipäisyyttä jos raiskaa.

Ai niiden jenkkifutarien kulttuurissa vai missä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:

Ai niiden jenkkifutarien kulttuurissa vai missä? :whistle:

Juuri siinä. Saakeli, kun nämä ovat oppiineet siellä yliopistoissaan, että naista saa kohdella miten tahansa. Kyllä tämä on silkkaa rappiota.

ILMOITETTUJEN. Murto-osa ilmoitetaan ja suurin osa on silti valkoisten - tuttujen miesten tekemiä. Nuo maahanmuuttajien tekemät rikokset vain tulevat paremmin ilmi.

Juu ja miten sen uskontojutun ottaa, me ollaan ns. kristitty maa ja meillä on erikseen turvakodit naisille joita pahoinpidellään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ILMOITETTUJEN. Murto-osa ilmoitetaan ja suurin osa on silti valkoisten - tuttujen miesten tekemiä. Nuo maahanmuuttajien tekemät rikokset vain tulevat paremmin ilmi.

Juu ja miten sen uskontojutun ottaa, me ollaan ns. kristitty maa ja meillä on erikseen turvakodit naisille joita pahoinpidellään.

Eikö ne ulkomaalaiset/maahanmuuttajat sitten raiskaa tuttujaan? Luuletko että esim. kurdinainen lähtee Suomessa tekemään aviomiehensä tekemästä raiskauksesta ilmoitusta? Meillä sentään on turvakodit, monessa muussa maassa ei ole kaltoinkohdelluille naisille minkäänlaista turvapaikkaa.

Laitatko linkin tai kerrotko missä nämä tilastot ovat saatavissa? Ja kerrotko mikä on mamujen uskonto, sehän on varmaan kaikilla yksi ja sama :D

Syyt ovat monet.. ei tässä tapauksessa, mutta joskus syynä on se, että kaikissa maissa ei läheskään naiset kulje näin paljaana kuin täällä Suomessa. En ehdota muslimityyliä, mutta kyllä olisi suomalaisnaistenkin katsottava jo peiliin ja kunnioitettava vähän vartaloaan, ettei houkuta kiimaisia miehiä puolialastomuudellaan. Toki silti tapahtuu ja aina on tapahtunut, vaikka oltais ihan peittävissäkin pukeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aukku:
Syyt ovat monet.. ei tässä tapauksessa, mutta joskus syynä on se, että kaikissa maissa ei läheskään naiset kulje näin paljaana kuin täällä Suomessa. En ehdota muslimityyliä, mutta kyllä olisi suomalaisnaistenkin katsottava jo peiliin ja kunnioitettava vähän vartaloaan, ettei houkuta kiimaisia miehiä puolialastomuudellaan. Toki silti tapahtuu ja aina on tapahtunut, vaikka oltais ihan peittävissäkin pukeissa.

Eli siis minihameet, topit, bikinit jne. kaikki kieltoon jottei vain mamuille tule haluja kun paljasta pintaa näkevät :o jooo

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Minä en oikeasti näe mitään merkitystä sillä kuka raiskaaja on.

No tismalleen! Onko raiskaus törkeämpi jos sen tekee ulkomaalainen maahanmuuttaja Suomessa kuin esim suomalainen kotimaassaan? Olisiko raiskaus yhtä törkeä mikäli ulkomaalainen raiskaisi suomalaisen naisen kotimaassaan? Entäpä jos suomalainen mies raiskaisi suomalaisen naisen jossain ulkomailla? Yritän ymmärtää tätä kansalaisuuskysymystä vaan tässä. Suomessa kuitenkin suomalaisen naisen raiskaa useimmiten suomalainen mies, ihan tilastollisestikin, kaikki raiskaukset huomioon ottaen.

Raiskaus on rikos ihmisyyttä vastaan siinä missä rasismikin.
Mieleltään terve maahanmuuttaja osaa kunnioittaa ihmisen koskemattomuutta, mieleltään sairas ei. Sama koskee kantaväestöä.
Tutun tekemiä raiskauksia ei välttämättä aina uskalleta tai haluta ilmoittaa poliisille, tuntemattoman tekemät ilmoitetaan herkemmin . Tilasto ei kerro koko totuutta näin aran asian suhteen. Perheväkivaltatilastotkin varmasti ovat epätarkkoja.
Silti, raiskaus ei ole hyväksyttävä teko vaikka sen tekisi paras ,samanvärinen ja samaa murretta puhuva vanha tuttu. Yhtä tuomittavaa sen ulkomaalaisen kohdalla.
Itse väittäisin että jopa tuomittavampaa ulkomaalaisen tekemänä koska tämä esimerkkiketju jo osoittaa sen että jos yksi tummaihoinen tekee rikoksen niin siitä kärsivät kaikki muutkin tummaihoiset.

Yhteistyössä